Jak oceniamy stalowowolską skarbówkę?
W Urzędzie Skarbowym w Stalowej Woli przeprowadzono badania poziomu zadowolenia i oczekiwań klienta. Większość oceniła pozytywnie działanie urzędu, choć pojawiły się też uwagi negatywne.
91,03% opinii pozytywnych
W stalowowolskim Urzędzie Skarbowym w okresie od 25 listopada do 24 grudnia 2013 roku przeprowadzono badanie poziomu zadowolenia i oczekiwań klienta. W badaniach ankietowych wzięło udział 93 klientów, z czego 91 osób prawidłowo wypełniło ankietę. Według 39,56% klientów sprawa, z którą zgłosili się do urzędu była skomplikowana, natomiast 66,44% osób uznało ją za nieskomplikowaną. Ogólna ocena działalności urzędu w ocenie respondentów to aż 90,73% zadowolonych. W porównaniu do badania przeprowadzonego w I półroczu 2013 roku wynik ten jest nieco niższy. W maju i czerwcu klienci wystawili lepszą ocenę- 91,34%. W skali całego roku ogólna ocena za ubiegły roku wynosiła 91,03%, co oznacza, że jest ona niższa od wyniku za 2012 roku o 2,96%.
Mamy uprzejmych i kompetentnych urzędników
Mimo nieco niższej oceny ogólnej jaki urząd osiągnął w 2013 roku zdecydowana większość ankietowanych deklaruje zadowolenie z usług świadczonych przez Urząd Skarbowy w Stalowej Woli. Mamy więc kompetentnych urzędników.
W przeprowadzonym badaniu najwyższy odsetek odpowiedzi pozytywnych, czyli 94,5 %, uzyskało pytanie dotyczące kultury osobistej pracowników oraz stosunku do klientów. Respondenci w 95,6% byli zadowoleni z udostępnionych przez urząd informacji. Ankietowani bardzo dobrze ocenili też wiedzę i kompetencję pracowników (93,4%), z kolei sposób obsługi i przekazywania im informacji oceniono na poziomie 92,3%.
Na co narzekali klienci?
Najgorzej respondenci ocenili czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Najczęściej zgłaszane uwagi dotyczyły także zbyt małej liczby czynnych okienek oraz zbyt długich kolejek. Klienci narzekali również na zbyt małą liczbę miejsc parkingowych, a dla osób niepełnosprawnych brak możliwości wjazdu wózkiem na parter czy piętra. Wiele osób wskazało na to, że w urzędzie brakuje windy. Kolejnym powodem do niezadowolenia było to, że w urzędzie nie można korzystać z... Wi-Fi. Pojedyncze uwagi dotyczyły: braku poczekalni, braku dostatecznej liczby miejsc parkingowych bezpośrednio przed budynkiem urzędu, braku automatu z napojami lub kiosku, niedostosowania godzin pracy punktu bankowego do godzin pracy urzędu, braku bankomatu oraz braku odrębnego stanowiska informacji telefonicznej.
Komentarze
chuda, wysoka w blond włosach dziewczyna siedząca w pokoju obok pani naczelnik. Jak składa się zeznania roczne chyba pomaga na dole. Ją oceniam bardzo wysoko nie tylko za pozytywną minę ;)
Pan Edzio- komornik też mimo wykonywanej pracy, miły człowiek.
Tam zawsze wali czosnkiem i kapustą kiszoną lub kwaszoną.Coś w ten deseń.
Nie wiem kto to oceniał, ale mnie sie nie pytali. Uważam totalnie inaczej, przez US stracilłam dzień urlopu i pół dnia aby do nich dojechać z mniejsca gdzie pracuje i mieszkam - gdzie wczesniej dzwonilam i upenialam się ze musze zlozyc papierek, a tu sie okazało ze nie potrzeba. Zwrot kosztów podroży by sięprzydał za błąd urzednika.
Zawsze spotkałem się z profesjonalną obsługą
Odnosząc się do samego personelu, bo mus odprowadzenia podatku muszę zaakceptować. Bardzo miła i pomocna jest Pani która przyjmuje wnioski od zakupu samochodu, oraz Pani która przyjmuje opłaty. Pozdrawiam!!!
Wspomnę też o miłym i pomocnym personelu z wydziału komunikacji, również pozdrawiam!!!
~GłosPrawdy a kiedy ty ostatnio byleś w US? No i po co?
91,03% opinii pozytywnych to opinia pracowników US . Złodzieje i bandyci!
w wiekszosci urzedow w stalowej nie ma WI-FI!!! jedze se do wawy tam w kazdej restauracji jest, urzedzie gdzie chcecie a tu dno!!!