Jak klienci oceniają skarbówkę?

Image

Jak wynika z przeprowadzanych przez urzędy skarbowe badań ankietowych klienci nie mają powodów do narzekania na jakość usług, kompetencję czy kulturę osobistą pracowników.

Od 1 do 10 kwietnia br. prowadzone były badania satysfakcji klienta w Urzędzie Skarbowym w Nisku. Przeprowadzone badania ankietowe miały na celu monitorowanie oczekiwań klientów w zakresie poziomu świadczonych przez urząd usług. Pozyskana w ten sposób wiedza ma służyć podnoszeniu standardów jakości pracy i zapewnieniu pełniejszego zaspokojenia potrzeb i oczekiwań klientów.

Czas, kiedy realizowane zostały badania zbiegał się ze składaniem zeznań podatkowych. Na pytanie dotyczące zadowolenia z obsługi urzędu skarbowego 87,5% respondentów odpowiedziało pozytywnie (raczej tak- 12,5% osób). Co ciekawe, nikt nie wybrał odpowiedzi: nie lub raczej nie. Takie same odpowiedzi udzielali klienci przy pytaniu dotyczącym oceny kompetencji i wiedzy urzędników. 89,29% ankietowanych uznało, że pracownicy urzędu skarbowego wypowiadali się jasno i zrozumiale (10,71% osób wskazało odpowiedź „raczej tak”). Na to pytanie nikt nie odpowiedział negatywnie. Również bardzo dobrze byli oceniani pracownicy, jeżeli chodzi o ich kulturę osobistą, bo aż 92,86% osób odpowiedziało, że urzędnicy posiadają kulturę, a 7,14%, że raczej ją mają. W pytaniu dotyczącym czasu na załatwienie sprawy respondenci także wyrazili swoje zadowolenie. Dla 71,43% odwiedzających niżańską skarbówkę czas stania w kolejce był krótki.

Klienci pozytywnie ocenili również dostępność formularzy i druków (83,93% nie miało żadnych uwag, raczej zadowoleni stanowili 16,07%). Zdaniem 75% respondentów udostępniane przez Urząd Skarbowy w Nisku informacje są aktualne i zrozumiałe. Odpowiedzi ankietowanych w zasadzie różniły się tylko przy jednym pytaniu, a dotyczyło ono tego, czy sprawa, z którą się zgłosili była skomplikowana: odpowiedź „tak” wybrało 26,78% osób, „raczej tak” 12,5%, „raczej nie” 17,86% ankietowanych, natomiast 42,86% (najwięcej) wybrało odpowiedź „nie”.

Podobne badania ankietowe przeprowadzane były także w stalowowolskim Urzędzie Skarbowym. Były one jednak realizowane pod koniec ubiegłego roku. W opinii klientów stalowowolska skarbówka wypadła równie dobrze co niżańska. W sumie 90,73% osób było zadowolonych ze sposobu i realizacji usług.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~podatnyk

Miła i bardzo ładna jest ta chuda blondynka w prostych dłuższych włosach z piętra. Ona ze 2 lata temu też pit-y na dole odbierała.

~stal

I jak w tym kraju ma być lepiej? Urząd skarbowy to przecież najważniejszy wysłąnnik władz do okradania nas Polaków-zaraz za ZUS. Ludzie przejrzyjcie na oczy-pracujecie pół roku za darmo a mówicie,,pani jest miła i można wszystko załątwić"-ja się pytam co można tam zlatwić? Jak to powiedział Otto von BIsmarck,,Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą".

~Adam

Zadziwiająca jest postawa ludzi mówią że jest dobrze okradają nas z pieniędzy dajemy je co miesiąc i na koniec roku mam się rozliczać! To tak jak dać komuś kopa w mordę i powie że super! Szok ludzie co się z wami dzieje?

Hammurabi

do hehe:

Poczta Polska nie jest urzędem państwowym, tylko podmiotem prywatnym ze Skarbem Państwa jako udziałówcem.

poczytaj, dowiedz się, a potem sie wypowiadaj.

~emerytka

Mamy wspaniały rząd i super urzędników. Kraj w którym urzędnicy sa jak przyjaciele i zawsze pomogą. Artykuł jak z onet-u przypadek?

~Joa

I ja mam dobre zdanie o naszym Urzędzie Skarbowym (tfu tfu 3 razy przez lewe ramię), ale faktycznie panie są bardzo miłe i pomocne. Wszystko można sensownie załatwić.

~hehe

z urzedow gdzie najgorsza jest obsluga to urzad pocztowy smiech2