Ile powiatowi za auto?

Image

Ile trzeba zapłacić powiatowi za usunięcie pojazdu z dróg i ich przechowywanie na parkingach strzeżonych. Jakie są koszty powstałe w związku z usuwaniem pojazdów? O tym zdecydowali dziś radni…

Zgodnie z Prawem o ruchu drogowym Rada Powiatu ustaliła w drodze uchwały wysokość opłat za usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie ich na parkingach strzeżonych oraz określiła wysokość kosztów z tym związanych. Ustawodawca w art. 130a, ust. 6a ustawy o ruchu drogowym określił maksymalną wysokość stawek kwotowych opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów. Takie zmiany (określenie stawek) ustala się corocznej na następny rok kalendarzowy w stopniu odpowiadającym wskaźnikowi cen towarów i usług konsumpcyjnych.

A oto stawki:

1) rower lub motorower:

a) za usunięcie – 111,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 19,00 zł,

2) motocykl:

a) za usunięcie – 219,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 26,00 zł,

3) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t:

a) za usunięcie – 480,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 39,00 zł,

4) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t:

a) za usunięcie – 599,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 51,00 zł, 5) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t:

a) za usunięcie – 848,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 73,00 zł,

6) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t:

a) za usunięcie – 1250,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 134,00 zł,

7) pojazd przewożący materiały niebezpieczne:

a) za usunięcie – 1521,00 zł,

b) za każdą dobę przechowywania – 197,00 zł.

Ustalono również wysokość kosztów związanych z powyższymi czynnościami:

1) rower lub motorower – 56,00 zł,

2) motocykl – 110,00 zł,

3) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t. – 240,00 zł,

4) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t – 300,00 zł,

5) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t – 424,00 zł,

6) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t – 625,00 zł,

7) pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 761,00 zł.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~Mr.WHO

Cennik cennikiem a przetarg na w/w usługi wygrywa jakaś 'łajza' i okazuje się że beneficjentem opłat staje się głównie miasto i starostwo umiech ceny jak z Warszawy, bardzo ceni się ta władza albo takie pazerne czasy nastają...

~Kisiel

Ile trzeba zapłacić za usunięcie starosty.

~loczek

Jak świetnie podebrane zdjęcie z innego art. Jak za od cholowanie auta po wypadku płaci ubezpieczyciel ( chyba że ten kierowca był pod wpływem to wtedy razy sto powinni liczyć)

~loczek

Jak świetnie podebrane zdjęcie z innego art. Jak za od cholowanie auta po wypadku płaci ubezpieczyciel ( chyba że ten kierowca był pod wpływem to wtedy razy sto powinni liczyć)

~deel

A gdzie to będą przechowywać?!!!!!! Na pl. Piłsudskiego czy na parkingu przed UM i konkatedrą? A może od razu na złom!