Linia H nie zniknie z rozkładu

Image

Vivo! udostępni Miastu i MZK pomieszczenie w galerii, tym samym wywiąże się z wcześniejszych ustaleń i w ten sposób będzie partycypować w utrzymaniu linii miejskiej komunikacji H.

Linią H można dojechać nie tylko do Vivo!, ale i do innych centrów handlowych Stalowej Woli. Autobus na tej linii kursuje ulicami Chopina- Al. Jana Pawła II- Czarnieckiego- Ofiar Katynia- KEN- Okulickiego- Poniatowskiego- Chopina i z powrotem w dni robocze między 16 a 22:20, a w dni wolne od pracy przez cały dzień o określonych godzinach. W kosztach kursów miała partycypować galeria Vivo!

- Jeszcze końcem zeszłego roku rozpoczęliśmy rozmowy z Vivo! mówiące o tym, że uruchomimy im linię, natomiast mieliśmy i mamy świadomość, że ta linia będzie deficytowa, natomiast jakby w pewnej rekompensacie wzajemnych usług Vivo! zobowiązało się przekazać nam pomieszczenie, w którym moglibyśmy zrobić punkt informacyjny wzorem tego punktu przy Urzędzie Miasta. Ociągali się i ociągali, bo to miało być już uruchomione jeszcze w tamtym roku przed świętami, więc zdecydowaliśmy się wystąpić do Rady Miasta o likwidację tej linii, skoro nie ma partnera po drugiej stronie. Po tym piśmie partner się znalazł- mówi Mariusz Piasecki z MZK.

Miasto i MZK będzie więc mieć punkt w Vivo! Kierownik działu rozliczeń galerii wskazał już miejsce, z lokalizacji którego zadowolone są obie strony. Do podpisania umów jeszcze nie doszło. Takie rozwiązanie byłoby korzystne dla mieszkańców, bo w galerii można by załatwić część spraw administracyjnych, a i dojechać do punktów handlowych niemal pod same drzwi. Ustalenia będą znane za mniej więcej miesiąc.

[AB]

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =
~edo

linia powinna być dostosowana do nas ludzi a nie jezdzi aby zaliczyc dniówkę - po ok 16 tej jedzie jeden za drugim koło mgaleri fajnie to wygjada jak dwa autobusiki się ścigaja - moze nalezy rozkład usprawnić

kondzio666

Do wyborca


Dziś skorzystałem z linii H. Pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki, ale mieszkańcy CHCĄ z niej korzystać. Problem w tym, że nikt nie wie o jej istnieniu. Rozkład układał jakiś (cenzura). VIVO zamykają o 21:00, a autobus odjeżdża o 21:30. Ludzie dzwonili po rodzinę lub znajomych, aby przyjechali samochodem po nich. Przecież nie będą pół godziny stać i marznąć! Nawet pracownice pewnego sklepu sportowego jeżdżą tym autobusem, bo może im się opłaca. Powinien odjeżdżać max o 21:10 tak aby każdy zdążył zamknąć kasę i opuścić galerię, ale nie stał jak palant i skończony frajer pół godziny, bo ktoś, kto nie jeździ MKS-em, tak ułożył rozkład. Poza tym są godziny, że nie dojedziecie do VIVO. Jeśli już jeżdżą linie HA i HB (w obu kierunkach), to niech jeżdżą w miarę równych odstępach czasu. Przystanki na ulicach są przecież po obu stronach!

MZK oszczędza na kanarach? Bilety sprawdzał kierowca smiech2



Do Wyborca~~ Autobus MZK lini H jest tylko jeden nie ma HA i HB jak uważasz. Wydaje ci się tylko że są dwa. Ten autobus raz jedzie w jedna stronę a raz w drugą jeśli nie wierzysz to się dowiedz lepiej stąd tez nie może jeździć w rownych odstępach czasu.
A o kanarach jeżeli już też wspominasz to żaden problem możesz złożyc podanie o przyjecie do pracy bo podobno poszukują chętnych osób i będziesz wtedy kolejnym kanarem

vielitz

~ehh - taszczył zakupów? To jest galeria handlowa, a nie odzież na wagę, tu się na kilogramy nie kupuje, więc jak ktoś kupi kurtkę itp. to spokojnie z tym wróci do domu mks'em.

A aut będzie mniej, jeśli właśnie rozkład będzie ułożony sensownie i będzie można tam się dostać i wrócić autobusem - to, że u nas każdy nauczony wozić tyłek autem zamiast MKS nie oznacza, że jest to normalne i dobre.

~J 23

Przeczytajcie „artykuł naukowy” na konkurencyjnym portalu o tytule: „Statystyka zdarzeń drogowych w Stalowej Woli … od strony naukowej”
Moim zdaniem artykuł nawet nie nosi nawet znamion naukowości… to tylko statystyki opisowe „procenty” w kategoriach i jakiś bełkot dziwnych i niczym nie potwierdzonych stwierdzeń. Poniżej część podstawowych błędów:
1. Błąd metodyki badania – powinno być: „dochodziło” – autorka nie wskazała czy wyniki badania można przenieść na populację generalną zdarzeń (domyślam się, że nie można!!) cytat (… w Stalowej Woli najczęściej dochodzi w godzinach przedpołudniowych…). Tego typu błąd jest powielany wielokrotnie w artykule np. „Najczęściej do zdarzeń drogowych w Stalowej Woli dochodzi z winy kierujących samochodami osobowymi” – powinno być w czasie przeszłym bo to dotyczy tylko i wyłącznie badanego okresu.
2. Czy na podstawie tego „badania” można wysnuć wniosek: „Odpowiedź wydaje się prosta: są to główne arterie miasta, a więc o największym natężeniu ruchu.” ? To spekulacja, a nie naukowo potwierdzona hipoteza.
3. Autorka porusza temat kto częściej powoduje wypadki: mężczyźni czy kobiety po czym nie wyjaśnia tego – nie podaje żadnych danych tylko dziwne stwierdzenie ogólne niczym nie poparte: „Jeśli bowiem przyjąć, że statystycznie częściej kierującymi pojazdami są mężczyźni, to oczywistym jest, że częściej będą oni powodować kolizje i wypadki drogowe…”
4. „Faktem jest, że młodzi (a więc jeszcze mało doświadczeni kierowcy) jeżdżą bardziej brawurowo…” – skąd taki fakt? Jakie źródło?
5. hipoteza – „MIEJSCE ZAMIESZKANIA NIE MA Z NIC WSPÓLNEGO Z POZIOMEM UMIEJĘTNOSCI KIEROWCÓW!” – jak Pani zweryfikowała powyższą hipotezę? Naukowiec bez potwierdzenia nie pisze w ten sposób, a tu jeszcze wykrzykniki
6. Jaka część zdarzeń drogowych, które miały miejsce w Stalowej Woli nie została opisana na portalu „stalówka.net” – rozumiem, że „badanie” dotyczy tylko tych opisanych na portalu – źródłem powinno być KPP w Stalowej Woli.
7. A co z kolizjami, które nie są zgłaszane na policję? To też kolizje i należałoby się jakoś z tym zmierzyć, a nie iść na łatwiznę Pani Autorko Naukowego opracowania
8. W kontekście punktu nr 7 – nigdy nie sądziłem, że jest więcej wypadków niż kolizji…
Błędów jest więcej, ale cenzura stalówki pewnie nie przepuści.

~tesmłodzież

Tak jest, tylko wszystkie brzozy na trasie do likwidacji.

~Milano

Brygada młodzieżowa, pragnie zaproponować inicjatywę młodzieżową, której celem jest zmiana nazwy linii H mogącej kojarzyć się z wiadomą częścią ciała osobnika płci męskiej na linie Smoleńską.

~ani

dlaczego raozkład odjazdu po jest nie dostosowany do potrzeb - autobus odjeżdza wcześniej niz zamykaja galerie czy ktoś to analizował

~ehh

~vielitz - Jak to mniej aut na ulicach? Właśnie więcej aut, bo oprócz samochodów dochodzi autobus linii H.
Nikt nie zrezygnuje z jazdy samochodem do galerii, bo każdy szanuje swój czas i nikt nie będzie taszczył zakupów do autobusu.

wyborca

Narzekacie na twarde krzesła we Wrzosie. Dla mnie były miękkie. A co mają powiedzieć pasażerowie MKS? Tam dopiero d..a boli! W Rzeszowie też takie jeździły, ale szybko wymieniono tapicerkę.

vielitz

~ehh - zadowolonych mieszkańców, mniej aut na ulicach? MKS ma służyć mieszkańcom miasta, nie na nich zarabiać - należy więc tylko lepiej dograć rozkład i promować te linie - wtedy nie powinny być deficytowe, ale może nawet będą na siebie zarabiać.

~ehh

No dobra, ale jakie korzyści finansowe odniesie z tego tytułu miasto?

wyborca

Dziś skorzystałem z linii H. Pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki, ale mieszkańcy CHCĄ z niej korzystać. Problem w tym, że nikt nie wie o jej istnieniu. Rozkład układał jakiś (cenzura). VIVO zamykają o 21:00, a autobus odjeżdża o 21:30. Ludzie dzwonili po rodzinę lub znajomych, aby przyjechali samochodem po nich. Przecież nie będą pół godziny stać i marznąć! Nawet pracownice pewnego sklepu sportowego jeżdżą tym autobusem, bo może im się opłaca. Powinien odjeżdżać max o 21:10 tak aby każdy zdążył zamknąć kasę i opuścić galerię, ale nie stał jak palant i skończony frajer pół godziny, bo ktoś, kto nie jeździ MKS-em, tak ułożył rozkład. Poza tym są godziny, że nie dojedziecie do VIVO. Jeśli już jeżdżą linie HA i HB (w obu kierunkach), to niech jeżdżą w miarę równych odstępach czasu. Przystanki na ulicach są przecież po obu stronach!

MZK oszczędza na kanarach? Bilety sprawdzał kierowca smiech2