5 zalet toreb papierowych z logo

Image

W ostatnich latach sklepy odeszły od foliowych reklamówek i opakowań plastikowych. Takie opakowania i torby na zakupy wyparły torby papierowe, które obecnie święcą tryumfy w sklepach, firmach usługowych i innych instytucjach. Jeśli zamierzasz skorzystać z oferty producenta toreb papierowych, poznaj 5 zalet stosowania opakowań tego typu.

1. Ekologiczne opakowanie

2. Niedrogie torby dla klientów

3. Skuteczny nośnik reklamy

4. Torby papierowe na różne okazje

5. Opakowanie odpowiednie dla każdej branży


Torba papierowa jest coraz powszechniejszym widokiem na polskich ulicach, w sklepach, lokalach gastronomicznych i różnych instytucjach. Korzystanie z torby tego typu jest bowiem o wiele lepszym rozwiązaniem niż sięganie choćby po jednorazową, foliową reklamówkę. Oto 5 zalet toreb papierowych.

Ekologiczne opakowanie

Producent toreb papierowych oferuje ekologiczne opakowania, które w pełni wpisują się w obowiązujące trendy dbałości o środowisko i zrównoważonego rozwoju. Torby papierowe są przeznaczone do ponownego użycia lub wykonywane z surowców pochodzących z recyclingu. Ponadto papier rozkłada się szybko i nie wydziela szkodliwych substancji, które mogłyby przedostać się do gleby lub wody. Ekologiczne opakowanie z papieru pod tym względem nie ma sobie równych. Nawet gdy papier zanieczyści się tłuszczem, można go bezpiecznie zutylizować.

Niedrogie torby dla klientów

Zamówienie na papierowe torby reklamowe wiąże się ze stosunkowo niewielkimi kosztami. Jeśli chodzi o torby papierowe hurt opakowań tego typu jest wyjątkowo korzystny cenowo. Jest to jeden z tańszych sposobów na zapakowanie produktów, które klient kupuje w sklepie lub zamawia w lokalu gastronomicznych. Do papierowej torby z logo można również zapakować upominki okolicznościowe, wydając na opakowanie małą część budżetu na prezenty.

Skuteczny nośnik reklamy

Torby papierowe białe lub kolorowe po naniesieniu logo stają się skutecznym nośnikiem reklamy. Nadruk jednoznacznie wskazuje na daną markę i zwiększa jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów. Torba z logo dołączona do zakupów wskazuje jednoznacznie, w jakim sklepie dokonano zakupów. Klient poruszający się z taka torbą po mieście, galerii handlowej lub innym miejscu staje się niemalże ambasadorem marki, której zaufał. Dla innych konsumentów jest to sygnał, że w danym sklepie warto kupować.

Torby papierowe na różne okazje

Torby papierowe eko są dostępne w wersji standardowej oraz z nadrukami na różne okazje. Producent toreb reklamowych naniesie na nie nadruki bożonarodzeniowe, wielkanocne, walentynkowe, związane z różnymi porami roku lub innymi świętami. W ten sposób podkreśli się między innymi sezonowość oferty oraz zachęci się klientów do częstszego dokonywania zakupów. Świąteczne opakowania towarów są bowiem prostym sposobem, by podkreślić wyjątkowość danej oferty i zbudować w konsumentach potrzebę posiadania danego towaru.

Opakowanie odpowiednie dla każdej branży

Niewiele innych opakowań jest równie uniwersalnych co torba papierowa. Papierowe torby z nadrukiem pasują zarówno do branży odzieżowej i kosmetycznej, jak i do sklepów oferujących żywność, książki lub suplementy diety. Papier po naniesieniu logo sprawdza się również w branży usługowej. Torby z niego wykonane można wykorzystywać w hotelach do pakowania lunch boxów, zestawów upominkowych dla nowo przybyłych gości i broszur informacyjnych. W innych punktach usługowych do papierowej torby można natomiast włożyć teczki z dokumentami lub produkty zakupione przez klienta przy okazji korzystania z danej usługi.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =