Kubek termiczny z logo - dla jakich okazji będzie najbardziej trafionym prezentem?
Upominki biznesowe to bardzo popularna forma reklamy, która budzi niezwykle pozytywne emocje wśród ich beneficjentów. Owszem, skupianie się tu wyłącznie na marketingu nie jest ani dobre, ani etyczne, aczkolwiek ofiarowanie takiego upominku odgrywa bardzo ważną rolę w budowaniu relacji. Ta z kolei - być może - będzie fundamentem przyszłej współpracy, na którą liczy "ofiarodawca"...
Upominki biznesowe to bardzo popularna forma... reklamy, która budzi niezwykle pozytywne emocje wśród ich beneficjentów. Owszem, skupianie się tu wyłącznie na marketingu nie jest ani dobre, ani etyczne, aczkolwiek ofiarowanie takiego upominku odgrywa bardzo ważną rolę w budowaniu relacji. Ta z kolei - być może - będzie fundamentem przyszłej współpracy, na którą liczy "ofiarodawca"...
Czy to oznacza, że kubek termiczny można ofiarować każdemu? Otóż nie, od tego są ulotki! Wartość pojedynczego kubka jest zbyt duża, by można było go ofiarować często przypadkowym podmiotom. Kubek termiczny z logo - a jest to bardzo ciekawa forma reklamy - to podarunek idealny dla zawężonego grona potencjalnych klientów. Kiedy zatem warto go ofiarować?
Kubek termiczny - praktyczny prezent czy niepotrzebny gadżet?
Kubek termiczny z grawerem to coś więcej, niż tylko zwykły gadżet. Niewątpliwie kojarzy się on z ciepłem, a to oznacza, że z pewnością ociepli on wizerunek firmy. Uwaga - to nie jest eufemizm! Ofiarowanie potencjalnemu klientowi prezentów kojarzących się z ciepłem i bezpieczeństwem, skutecznie pozwala budować pozytywny odbiór marki. Poza tym kubki termiczne z nadrukiem wyróżniają się bardzo długim cyklem życia produktu, który przedkłada się na ich funkcjonalność i opłacalność.
Kubek termiczny z logo - idealne okazje!
Kubki termiczne to idealny prezent na różnego rodzaju eventy i spotkania biznesowe. Mowa tu o przede wszystkim o wydarzeniach, które odbywają się jesienią i zimą. Dzięki temu sygnowana marka kojarzy się z ciepłem i bezpieczeństwem, a co za tym idzie - będzie o sobie cały czas przypominać.
Kubek termiczny może być też doskonałym prezentem dla stałych klientów. Dobrym pomysłem jest ofiarowanie go tym klientom, którzy dokonali zakupów na określoną kwotę. Co ważne - nie trzeba tu od razu wprowadzać rozbudowanego programu gratyfikacyjnego. Wystarczy tylko poinformować o tym klientów i - w przypadku spełnienia warunków promocji - dołączyć kubek do przesyłki.
Kubek termiczny z grawerem to nieodłączny element każdej konferencji. Oczywiście nie trzeba go od razu napełniać kawą lub herbatą... Wystarczy postawić je na każdym ze stolików, by z biegiem czasu potencjalni klienci lub kontrahenci... zaczęli z nich korzystać. Oczywiście kubki będzie można zabrać ze sobą do domu. Dzięki nim uczestnicy spotkania nie zapomną o danej marce.
Kubki termiczne z nadrukiem to też doskonała okazja by świętować. Mowa tu oczywiście o wspólnym świętowaniu rocznicy działalności przedsiębiorstwa, współpracy z konkretnym kontrahentem itd. W ten sposób nie tylko buduje się pozytywny obraz wybranej marki, ale też - co chyba najważniejsze - cementuje się dotychczasowe relacje handlowe. Naprawdę warto w nie inwestować! Z przykładami kubków termicznych, które się nadają do znakowania logo, można zapoznać się na stronie BusinessGifts.
Podsumowanie
Kubki termiczne z nadrukiem to idealny sposób na prezent. Inwestując w nie warto zwrócić uwagę, że kojarzą się one głównie z ciepłem i bezpieczeństwem. I właśnie dlatego istnieje duże prawdopodobieństwo, że związane z nimi koszty zwrócą się w sposób wielokrotny.
Komentarze