Helios zaprasza na Maraton Horrorów!

Image

W piątkową noc, z 10 na 11 września, we wszystkich kinach Helios, odbędą się pełne strachu seanse z aż trzema przerażającymi horrorami. Nocne Maratony Filmowe Helios zaprezentują wówczas Maraton Horrorów z długo wyczekiwaną premierą filmu „Wcielenie”!

Jako pierwszy zostanie zaprezentowany horror „KIEDY GASNĄ ŚWIATŁA” - po tym filmie widzowie jeszcze długo będą zasypiać przy włączonej lampce nocnej... Chwilę potem na ekranach wyświetlony zostanie film „ZAKONNICA” - tajemnicze opactwo staje się polem walki ze złowrogą i demoniczną siłą. Na koniec widzowie zobaczą najbardziej wyczekiwany horror tego roku – „WCIELENIE”. To najnowsze dzieło twórcy uniwersum „Obecność” Jamesa Wana i jego powrót do korzeni. Czy makabryczne wizje okażą się rzeczywistością?

Dzięki specjalnej procedurze i odpowiednio przeszkolonemu personelowi możliwe jest bezpieczne oglądanie najlepszych filmów na wielkim ekranie! Stosując się do wytycznych, w salach dostępne będzie 75% miejsc, a akcja Nocnych Maratonów Filmowych „Dolewka Pepsi gratis” zostaje zawieszona do odwołania.

Czy widzowie kin Helios są gotowi na starcie z taką kumulacją filmów mrożących krew w żyłach? O tym przekonamy się już za tydzień! Jedno jest pewnie - taka dawka strachu jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli nikomu zasnąć.

Sieć kin Helios zaprasza do zakupu biletów na seanse w ramach cyklu Nocne Maratony Filmowe w kasach kin oraz na stronie: www.helios.pl/nmf_horrorow (dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca w sali, a także - zaoszczędzić).

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).



Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =