Jak wzmocnić marketing za pomocą naszywek haftowanych?

Materiał zewnętrzny Image

Wzmocnienie marki jest czynnikiem niezbędnym w drodze do sukcesu. Ile specjalistów wypowiada się w temacie, tyle istnieje sposobów na zaakcentowanie obecności danej firmy. Niewątpliwie by robić marketing, potrzeba kreatywności. Szczególnie w czasach kryzysu, gdy trzeba liczyć się z kosztami.

Wzmocnienie marki jest czynnikiem niezbędnym w drodze do sukcesu. Ile specjalistów wypowiada się w temacie, tyle istnieje sposobów na zaakcentowanie obecności danej firmy. Niewątpliwie by robić marketing, potrzeba kreatywności. Szczególnie w czasach kryzysu, gdy trzeba liczyć się z kosztami. Warto zaczynać od tych najprostszych, najskuteczniejszych metod. Niezależnie od tego, czy firma dopiero startuje, czy działa już od dłuższego czasu. Jednym z tych sprawdzonych rozwiązań są haftowane naszywki.

Jakie mogą być haftowane naszywki?

Haftowane naszywki to nic innego jak wzór wyszyty za pomocą igły i nici na tkaninie. W tym tkwi szkopuł, że wzorem na takiej naszywce może być właśnie logo firmy. Oczywiście naszywka może być bardziej bogato zaprojektowana - wówczas oprócz loga czy nazwy będzie mieć grafikę charakterystyczną dla danej branży.

Wiele producentów takich naszywek w swojej ofercie ma również możliwość zaprojektowania wzoru (Przykładem jest Kanadyjska firma https://e-patches.ca/Custom Made Patches with No Minimum in Canada). Wówczas po akceptacji naszywki zostają wyhaftowane. Naszywki mogą być w różny sposób przymocowane do ubrania, za pomocą rzepa, przyszyte, są też takie, które trzeba przykleić za pomocą pary z żelazka. Oczywiście sposób utwierdzenia tego dodatku do odzieży jest kwestią umówienia się z producentem. Celem takiej naszywki jest reklama, przecież każdy posiadacz takiego emblematu będzie swego rodzaju "żywym banerem reklamowym".

Kto może nosić taką naszywkę?

Ta opcja jest dostępna dla każdego człowieka powiązanego z daną firmą, ale też tego postronnego. Przede wszystkim naszywka może ozdabiać strój pracowników. To rozwiązanie pozwala łatwo zidentyfikować, kto pracuje w danej firmie a kto jest klientem. Może to być pomocna opcja pozwalająca na odróżnienie tych dwóch grup. Naszywkę można przymocować do koszulki, klapy marynarki, czapki, butów - niemal do wszystkiego. Naszywkę można traktować jako nagrodę, podarunek dla klientów. Szczególnie dzieci ucieszą się z haftowanej naszywki - warto mieć to na uwadze i stworzyć dla nich alternatywną wersję z motywem z bajek. I, oczywiście, wkomponowanym w to logiem firmy. Pozwoli to poszerzyć krąg odbiorców danej firmy. Nagrodzony klient, który dostał naszywkę i przymocował ją do czapki wszędzie tam, gdzie się pojawi - będzie reklamą.

Zalety haftowanych naszywek

Dobrze wykonane naszywki są trwałe, stanowią wiec reklamę przez długi czas. Co ważne, zachowują przy tym swój kolor. Przy składaniu zamówienia jest dużo opcji wyboru. Przede wszystkim można wybrać rodzaj tkaniny, na której powstanie wzór, a także rozmiar, kształt i charakter. Możliwość zaprojektowania oryginalnego wzoru spowoduje, że taka naszywka będzie przyciągać wzrok. Zapamiętane logo łatwo będzie później wyszukać w internecie i dzięki temu zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Ważna jest również kwestia ekonomiczna, taki rodzaj reklamy nie jest drogim rozwiązaniem. Cena spada wraz ze wzrostem ilości zamówionych sztuk, szybkością realizacji zamówienia, skomplikowaniem wzoru.

Zwiększone zainteresowanie marką zawsze ma pozytywny skutek w postaci większej ilości klientów, a co za tym idzie - większym dochodem i lepszą pozycją na rynku. Warto wybrać dobrą firmę produkującą naszywki - te o dobrej jakości przez długi czas będą swoistą reklamą danej marki. Ludzie myśląc o wzmocnieniu marketingu zazwyczaj nie sięgają po najprostsze rzeczy, inwestują mnóstwo pieniędzy w niepewne elementy. Dlatego też tak ważne jest, by zaczynać od najprostszych rzeczy, które są skuteczne. Bowiem o ich skuteczności wiadomo z pozytywnych opinii przedsiębiorców, którzy skorzystali z takiego rozwiązania.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =