Centrum telefoniczne w szpitalu
Osób chorujących i potrzebujących fachowej porady i leczenia przybywa. Wiemy jak długo trzeba czekać na wizytę u specjalisty. Dużym ułatwieniem są obecnie rejestracje elektroniczne, a nawet w niektórych sytuacjach porady telefoniczne (np. w przypadku wypisania leków na choroby przewlekłe, co nie wymaga osobistego stawienia się u lekarza). Tymczasem w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli pojawi się pewne udogodnienie dla pacjentów, które skróci czas załatwienia niektórych spraw i pozwoli na zorientowanie się w sytuacji gdzie mamy się udać po poradę, jak zapisać się do kolejki itp. O co chodzi?
Dyrektor szpitala, podczas spotkania z Radą Seniorów, mówiła o planach uruchomienia specjalnego numeru telefonu, dedykowanego osobom chcącym skomunikować się ze szpitalem. Będzie to coś w rodzaju centrum telefonicznego. Pomysł jest bardzo dobry.
- W tej chwili ten system jest niewydolny i nieraz państwo macie problem żeby się dodzwonić w różne miejsca. Jesteśmy już po rozmowach z osobami, które wdrażały takie systemy w innych szpitalach i na bazie ich dobrego doświadczenia też byśmy chcieli taką inicjatywę tu podjąć i państwu taki produkt zaprezentować. To będzie o tyle ułatwienie, że państwo jak już zapamiętacie jeden numer telefonu, to z tego numeru połączycie się w każde miejsce, które będzie wam potrzebne- mówiła Monika Pachacz- Świderska.
Pod numerem będzie dyspozycyjny zespół, który będzie odbierał połączenia, a zinformatyzowany system zapobiegnie „pustym przebiegom”, bo nie trzeba będzie odkładać słuchawki, żeby poszukać karty, czy zajrzeć do notesu. Ułatwi to pacjentowi dotarcie do właściwego miejsca bez straty czasu i siły.
Podoba Wam się ten pomysł?
Komentarze