Odzież reklamowa z nadrukiem - ubrania z logo firmowym
Ale jak to? Czy coś może pójść nie tak? Czy nie wystarczy wysłać grafikę i dopisać liczbę sztuk odzieży, na której ma się znaleźć? Otóż nie, świecie drukarni jest sporo niuansów, na które lepiej zwrócić uwagę wcześniej niż później. Zobacz, jak nie wpaść w pułapkę i nie stracić pieniędzy, czasu i nerwów na zakupie odzieży reklamowej z logo. Niekoniecznie w tej kolejności.
Odzież reklamowa z nadrukiem - wysoka rozdzielczość grafiki z logo
Napracowałeś się na tworzeniu logotypu (albo ładnie zapłaciłeś profesjonaliście), więc nie wysyłaj obrazka, który rozpikseluje się przy powiększeniu, bo drukarnia z miejsca go odrzuci i zaczniecie w nieskończoność wymieniać się mailami, co do tego, jak ma wyglądać prawidłowa grafika. Minimalna rozdzielczość to 300 dpi i wystarczy załączyć ją w formacie PNG albo PDF. Na pewno masz ją na dysku, sięgnij więc do jego czeluści i wydobądź stamtąd zamiast czegoś, co nie nada się nawet do druku A6.
Koszulki damskie i męskie - tak, one się różnią
Kolejną sprawą jest rozróżnienie odzieży na tę dla kobiet i mężczyzn. Rozmiar to nie wszystko. Jeśli masz koedukacyjny zespół, nie zamawiaj jak leci takich samych ubrań dla wszystkich. Panie zdecydowanie lepiej będą się czuły w taliowanych t-shirtach, bluzach i kurtkach niż workowatej odzieży, której nie powstydziłby się pracownik zaplecza podrzędnej gastronomii.
Jakiej odzieży firmowej potrzebujesz? Bluzy, koszulki polo i inne ubrania dla firmy
Wszystkie ubrania sprawdzają się w roli nośników reklamy firmy. Zastanów się jednak, które z nich najbardziej Wam się przydadzą. Odzież reklamowa w formie polarów, czapek i bezrękawników najlepiej sprawdzi się w przypadku zawodów wymagających przebywania na świeżym powietrzu. Z kolei koszule biznesowe i stylowe swetry to propozycja dla pracowników biur, banków i przedstawicieli handlowych. Koszulki polo i t-shirty reklamowe z logo firmy mają za to najszersze zastosowanie. Pasują do większości zawodów, zwłaszcza tych, w których nie wymaga się sztywnej elegancji, a jedynie schludnego wyglądu.
Haft komputerowy czy nadruk - które znakowanie będzie lepsze dla Ciebie?
Zacznij od przyjrzenia się, czy Twoje logo ma dużo szczegółów i ile sztuk odzieży potrzebujesz. Haft to najbardziej efektowna technika, możliwa już od jednego egzemplarza ubrania. Podobnie jest z flexem, pod warunkiem że logo jest jednokolorowe. A jeśli chcesz zamówić większą ilość odzieży z nadrukiem i jednocześnie zaoszczędzić, postaw na sitodruk. Wszystkie metody dają trwałe rezultaty znakowania, choć siłą rzeczy haft jest najbardziej wytrzymały.
Odzież reklamowa z logo Twojej firmy - tak wyróżnisz się spośród innych
Wybierz takie kolory, które podkreślą energię i dynamikę Twojej marki. Dobieraj je pod barwy logo i zestawiaj na zasadzie kontrastu aż do uzyskania najciekawszego efektu. W ten sposób stworzysz gadżety promocyjne ze zwykłych ubrań. Nie dość, że zaopatrzysz pracowników w firmową odzież, to jeszcze przy tym się zareklamujesz i co najważniejsze - wybijesz spośród marek, które utknęły w stylistyce rodem sprzed XXI w.
Przeszukaj ofertę drukarni, asortyment i poproś o darmową wycenę. W profesjonalnych punktach to standard
Po czym poznasz wysoką jakość wykonywanych usług? Po pierwsze po rozbudowanym asortymencie odzieży, w którym znajdziesz wszystko - od bielizny po kurtki zimowe. Drugą kwestią jest oferowanie wyceny, dzięki czemu porównasz koszty poszczególnych metod znakowania ubrań. Tak właśnie działają Firmowe Ciuchy, stanowiące 3w1: sklep, drukarnię i hafciarnię. Tutaj wszystko masz w jednym miejscu i załatwiasz bez wychodzenia z domu.
Komentarze