CRM SalesWizard jako idealne narzędzie komunikacji z Klientem

Materiał zewnętrzny Image

Systemy CRM (Customer Relationship Managment) do narzędzie pozwalające nawiązać i utrzymać relację z potencjalnymi i aktualnymi Klientami. CRM to bezpośredni i uporządkowany format dający wgląd w szereg interakcji z Klientem zarówno na początkowym etapie kontaktu, jak i przy dłuższej współpracy.

Systemy CRM (Customer Relationship Managment) do narzędzie pozwalające nawiązać i utrzymać relację z potencjalnymi i aktualnymi Klientami. CRM to bezpośredni i uporządkowany format dający wgląd w szereg interakcji z Klientem zarówno na początkowym etapie kontaktu, jak i przy dłuższej współpracy.

SalesWizard to coś więcej niż CRM, to cały zbiór narzędzi i procedur związanych z kontaktami między kontrahentami i współpracownikami a ich Klientem. Dzięki strukturyzowaniu pozwala zachować kontrolę nad każdym z etapów wzajemnych interakcji, doprecyzować pola wymagające większego zaangażowania i śledzić rozwój tej relacji.

System CRM SalesWizard do obsługi leadów, kontaktów i zgłoszeń potencjalnych klientów lub kontrahentów

CRM pozwala nie tylko na zarządzanie już posiadanymi kontaktami. To doskonałe narzędzie umożliwiające nawiązanie współpracy oraz dotarcie do potencjalnych Klientów czy grupy docelowej.

Dzięki integracji z reklamą, landing page lub panelem kontaktu na stronie internetowej możliwe jest bezpośrednie wprowadzanie do systemu danych kontaktowych potencjalnych Klientów dzięki ich zgłoszeniom, co ułatwia i przyspiesza nawiązanie z nimi pierwszego kontaktu. Takie zgłoszenia w postacie leadów pojawiają się w dedykowanej do tego zakładce, dzięki czemu ich widoczność jest natychmiastowa.

Dostęp do nowych kontaktów zapewnia dodatkowo lejek sprzedażowy i status kontaktu, który wskazuje, czy kontakt został nawiązany skutecznie lub nie. Dzięki informacji zwrotnej można w późniejszym czasie powrócić do leada lub klienta, z którym nie udało się od razu nawiązać kontaktu podczas pierwszej próby.

Oczywiście wprowadzenie kontaktu może nastąpić również dzięki dodaniu go przez użytkownika lub imporcie z listy kontaktowej czy dokumentu tekstowego.

Kilka wątków w jednym zgłoszeniu

SalesWizard dzięki dodatkowej opcji „wątku” pozwala uporządkować różne zgłoszenia lub leady dotyczące jednego Klienta lub kontrahenta. Jest to niebywale pomocne przy wielowątkowej współpracy oraz wielu różnych usługach czy produktach. Przypisane do jednego Klienta informacje i dokumenty nie mieszają się między sobą, dzięki czemu są usystematyzowane i zorganizowane w jednym miejscu.

Sposoby komunikacji z potencjalnym Klientem w systemie CRM SalesWizard

Systemy CRM rzadko oferują możliwości bezpośredniego kontaktu z Klientem, są jedynie pomocne po nawiązaniu tradycyjnego kontaktu telefonicznego lub mailowego, także po osobistych spotkaniach czy wideokonferencjach. Dzięki SalesWizard można nie tylko odnotować każdy kontakt, ale również, bezpośrednio go nawiązać, dzięki systemowym narzędziom komunikacji.

Zintegrowana z systemem poczta elektroniczna

Korespondencja mailowa użytkowników odbywa się niezależnie od działań systemowych, aby jednak każdy ze współpracowników miał dostęp do informacji i dokumentów w niej zawartej, każdorazowo należy wiadomość e-mail dodać do systemu, jako jedną z notatek czy komentarz systemowy. Ułatwiając i przyspieszając ten proces SalesWizard zintegrował pocztę elektroniczną z systemem, dzięki czemu korespondencję można nadać bezpośrednio przez system, równocześnie wysyłając maila i wprowadzając jego treść do systemu CRM. Nie tylko znacznie skraca to czas pracy związany z tą formą kontaktu, ale także przypisuje informacje do właściwego wątku lub kontaktu, uniemożliwiając pomyłkę.

Systemowa poczta e-mail ma oczywiście możliwość dodawania załączników i dokumentów. Równocześnie pozwala na wprowadzenie korespondencji zwrotnej do właściwego wątku, kiedy Klient skieruje odpowiedź, wraz z załącznikami.

Wiadomości sms wysyłane przez system SalesWizard

Zazwyczaj, jeśli kontakt z leadem lub zgłoszeniem klienckim jest nieskuteczny, pozostaje ustanowienie nowego zadania z kolejną próbą kontaktu. CRM SalesWizard poszedł o krok dalej. Pozwala wysłać od razu krótką wiadomość sms do Klienta lub kontaktu, potwierdzając czego kontakt dotyczył oraz wskazując zwrotne dane kontaktowe. Równocześnie w już nawiązanych kontaktach może stanowić „przypominajkę” o zaplanowanych spotkaniach, konferencjach on-line lub zaległościach. Dzięki tak zintensyfikowanemu kontaktowi dotarcie do Klienta jest jeszcze szybsze i łatwiejsze.

Jeśli więc poszukujesz narzędzia, które usprawni i usystematyzuje Twój kontakt z potencjalnym Klientem lub kontrahentem system CRM SalesWizard to rozwiązanie idealne dla Ciebie.


Sprawdź dostępne plany cenowe polskiego systemu SalesWizard.pl.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =