Jak poprawić widoczność twojej firmy w sieci? Zacznij od wizytówki!

Materiał zewnętrzny Image

Wyniki w wyszukiwarce Google mogą mieć kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojego biznesu. Jeśli klienci dostrzegą Cię w sieci, łatwiej natkną się na Twoje produkty bądź usługi. Sprawdź, jak łatwo zaprezentować Twój profil firmy potencjalnym klientom.

Na stronie możesz pisać o swojej firmie w samych superlatywach, ale jeśli potencjalni klienci nie znajdą Twoich danych kontaktowych w lokalnych wynikach wyszukiwania, cały wysiłek może pójść na marne. Tymczasem prostym sposobem na to, żeby Twój biznes zaczął być zauważalny jest wizytówka Google Moja Firma. Jak ją stworzyć?

Wizytówka Google - pozwól dać się zauważyć

Dawniej obowiązkowym etapem każdego pierwszego spotkania z klientem było wręczenie papierowej wizytówki. Dziś mało kto stosuje taki zabieg, za to budowanie wizerunku własnej marki przeniosło się do sieci. Jednym z najłatwiejszych sposobów na to, aby ktoś natknął się na Twoją firmę w sieci jest profil Google Moja Firma. Wizytówka Google jest obecnie znacznie skuteczniejszym rozwiązaniem niż staroświeckie metody, a jeśli odpowiednio zadbasz o swoje konto Google, profil Twojej firmy będzie znacznie lepiej widoczny dla wszystkich, którzy będą szukać usług czy produktów związanych z Twoją działalnością.

Stworzenie wizytówki Google jest stosunkowo proste i takie zaproszenie klientów do współpracy zabierze Ci co najwyżej kilka chwil. Zanim jednak samodzielnie zabierzesz się za swój profil Google Moja Firma, warto zdawać sobie sprawę z tego, że wizytówka Google może być w równym stopniu zachęcająca, co odrzucająca. Dlatego przy tworzeniu profilu Google Moja Firma czy samej wizytówki Google, dobrze sięgnąć po know-how specjalistów, którzy mogą stworzyć dla Ciebie oryginalną wizytówkę Google, która będzie wyróżniać się zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i mapach Google.

Dlaczego jednak warto zadbać o profil Google Moja Firma? Przede wszystkim wizytówki Google są bardzo dobrze pozycjonowane przez wyszukiwarkę. Nierzadko osoba, która szuka danej usługi czy produktu w sieci, nie musi w ogóle klikać w link czy sprawdzać dokładnie zawartość strony firmowej, gdyż wszelkie najważniejsze informacje uzyska już na etapie wyników wyszukiwania. Google Moja Firma to prosty sposób na to, żeby skutecznie zaprezentować się w sieci, jednocześnie angażując mniej energii w złożoną kampanię content marketingową. Podobnie jest w przypadku Google Maps.

Czy klient znajdzie Cię w Google Maps?

Google Maps to obecnie jeden z najpowszechniejszych systemów nawigacji wśród kierowców, a dla właścicieli smartfonów oczywisty sposób na nawigowanie czy odkrywanie nowych miejsc. Dlatego poza wizytówką w Google Moja Firma, warto zadbać także o wizytówkę Google w Mapach Google. Ten wartościowy zabieg marketingowy zaleca się przede wszystkim właścicielom biznesów stacjonarnych. Pozycjonowanie wizytówki Google zarówno w panelu Google wyszukiwania, jak i w mapach jest tak znaczące, że nierzadko zależy od tego fakt, czy ktokolwiek zainteresuje się Twoją firmą. Użytkownik Maps znajdzie tam wszystko, czego potrzebuje - godziny otwarcia, dokładny adres, a nawet opinie klientów. Takiego zestawu nie znajdziesz w najbardziej rozbudowanych katalogach branżowych.

Dlatego warto zadbać o profil Google Moja Firma, najlepiej we współpracy z profesjonalistami, którzy zadbają o optymalne pozycjonowanie. Pozwól im założyć wizytówkę Google i ciesz się z tego, że dzięki usłudze Google jesteś lepiej zauważalny w sieci. Pozwól dowiedzieć się klientom więcej na temat Twojej firmy oraz tego, jakie świadczysz usługi bądź jaki towar sprzedajesz.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =