Kontenery - o czym pamiętać planując zakup kontenera biurowego?

Materiał zewnętrzny Image

Wzniesienie konstrukcji budynku biurowego to co najmniej kilkusettysięczne przedsięwzięcie, a więc ogromne obciążenie dla firmowego budżetu. Aby zredukować wydatki i utrzymać płynność finansową przedsiębiorstwa, możesz zdecydować się na zakup lub wynajem kontenerów przystosowanych do stworzenia przestrzeni biurowej. Ile kosztują takie rozwiązania i na co zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy z dostawcą? Zobacz krótki poradnik i podejmij dobrą decyzję.

Co warto sprawdzić przed zakupem kontenera biurowego? To musisz wiedzieć!

Zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązania kontenerowe, musisz ustalić potrzeby swojego przedsiębiorstwa. Pamiętaj, że biuro w kontenerze powinno być komfortowe, zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), a także przystosowane do ergonomii pracy.

Kluczowe parametry, które trzeba przeanalizować przed kupnem modułowego biura kontenerowego to:

• wyposażenie np. WC, prysznic, ścianki działowe,

• dostępne opcje personalizacji,

• wymiary,

• grubość ścian,

• materiał wykonania konstrukcji,

• liczba drzwi i okien, np. PCV,

• sposób montażu.

Warto też sprawdzić, z jakiego materiału jest wykonana konstrukcja dachu i podłogi kontenera biurowego. W tego typu konstrukcjach potrzebna jest też instalacja elektryczna i grzewcza – to kolejne ważne czynniki, które trzeba sprawdzić przed wyborem konkretnego rozwiązania.

Sprawdzone kontenery biurowe na sprzedaż znajdziesz w ofercie firmy mobilbox.pl. Przez internet zamówisz kontenery przystosowane pod biura w różnych rozmiarach, konfiguracjach oraz z dostępem do pełnej opcji personalizacji zastosowanych udogodnień.

Jak legalnie postawić kontener biurowy dla swojej firmy?

Kontenery biurowe nie są trwale montowane na powierzchni gruntu, dlatego zgodnie z prawem stanowią tymczasowe obiekty budowlane. Aby postawić zamówione kontenery biurowe w wybranym miejscu, musisz tylko zgłosić ten fakt do stosownego urzędu np. Starostwa Powiatowego. W przypadku konstrukcji stojących w jednym położeniu dłużej niż 180 dni potrzebujesz pozwolenia na budowę.

Jeśli znasz już przepisy budowlane i wiesz, jak dużej przestrzeni potrzebuje Twoja firma, możesz zamówić kontenery biurowe na stronie: https://mobilbox.pl/kontenery/kontenery-biurowe/.

Decydując się na takie rozwiązania, zyskujesz prosty montaż, niewielkie koszty postawienia i eksploatacji biura, a także możliwość szerokiej rozbudowy systemu modułowego wraz z rozszerzeniem działalności przedsiębiorstwa.

Jak zaplanować wyposażenie biura kontenerowego jeszcze przed zakupem?

Dobry plan aranżacji biura w kontenerze będzie przydatny już na etapie zamawiania konstrukcji. Dzięki temu łatwiej rozplanujesz położenie ścianek działowych, a także oszacujesz całkowite koszty związane z taką inwestycją.

Dowiedz się więcej o modułowych biurach kontenerowych. Sprawdź: https://mobilbox.pl/budownictwo-modulowe/biuro-kontenerowe/.

Podstawowe wyposażenie kontenera przystosowanego pod biuro to:

• stoły i krzesła,

• biurka,

• szafy na dokumenty i ubrania,

• fotele obrotowe,

• szafki biurowe.

W nowoczesnych konstrukcjach kontenerowych możesz zamówić opcjonalnie okna panoramiczne, attykę dekoracyjną, a nawet eleganckie panele podłogowe. Dzięki temu mobilne biuro w kontenerze wygląda praktycznie identycznie jak takie, które jest zaaranżowane w wolnostojących budynkach biurowych.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =