Klienci docenili Społem. Certyfikat Przedsiębiorstwo Godne Zaufania dla PSS

Image

PSS Społem zostało wyróżnione prestiżowym certyfikatem „Przedsiębiorstwo Godne Zaufania”. Zostało one nadane dzięki klientom, którzy w ten sposób wyrazili zaufanie do sieci Społem, gdzie chętnie robią zakupy.

Społem po raz pierwszy w historii otrzymało certyfikat „Przedsiębiorstwo Godne Zaufania”. Wkrótce pojawi się on we wszystkich lokalnych placówkach. Przyznawany jest firmom, które wykazują się wyjątkowym podejściem do etyki biznesowej, transparentnością oraz dbałością o klientów. "Przedsiębiorstwo Godne Zaufania" postrzegane jest jako rzetelne i świadczące usługi na najwyższym poziomie. Ocena wystawiana jest na podstawie przeprowadzonych badań i analiz opinii publicznej. Sprawdzana jest także wiarygodność firm. Warte podkreślenia jest to, że certyfikatem wyróżnionych jest zaledwie kilka firm z poszczególnych branż na terenie województwa.

- To nie jest tego typu plebiscyt, gdzie zabiega się o wyróżnienie. My zostaliśmy nominowani przez klientów. Jest to bardzo miłe zarówno dla samej firmy, jak i naszych pracowników. Klientom, którzy nas wskazali, bardzo dziękujemy. Społem jest przedsiębiorstwem, które za 2 lata będzie obchodzić 50- lecie swojego istnienia. Jesteśmy na tym rynku trwale i w 80- letniej historii miasta mamy swój duży udział. Mamy stale odwiedzających nas klientów- mówi Jacek Nowicki, prezes PSS Społem w Stalowej Woli.

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Godne Zaufania” jest dowodem na to, że PSS Społem jest firmą, na którą można liczyć- dzisiaj i w przyszłości. Stalowowolskie placówki handlowe i gastronomiczne mają swoich stałych, wiernych klientów. Sklepy regularnie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób. Na ten wybór wpływ ma bogaty asortyment i jakość produktów. W sklepach Społem można znaleźć towary pochodzenia polskiego, w tym także te regionalne. Ale to nie wszystko, bo jak mówią przychodzący na zakupy, liczy się podejście do człowieka, a więc miła i fachowa obsługa klienta. Na wybór sklepów Społem ma na pewno wpływ nienachalny sposób działalności PSS, jako placówki otwartej na potrzeby klienta. Dziś duże sieci konkurują ze sobą w sposób nachalny, mniej lub bardziej uczciwy, wytykając sobie nawzajem błędy, zasypują klientów różnymi sprzecznymi wiadomościami. Tego wiele osób nie lubi i unika.

- My nie jesteśmy agresywną siecią i nasz sposób działania jest taki prokliencki. Jesteśmy blisko naszych mieszkańców. Patrząc na raporty widzimy, że nasi klienci przychodzą do nas bardzo regularnie. Lubią nasze sklepy. Cały czas pracujemy nad tym, żeby się zmieniać na lepsze. W tej chwili bardzo dużym naszym zadaniem jest przebudowa sklepu na ul. Okulickiego. Ten sklep zupełnie zmieni swoje oblicze- zapewnia prezes Jacek Nowicki.

Społem w Stalowej Woli zatrudnia ponad 250 pracowników. Posiada 15 placówek handlowych, 2 restauracje, bar oraz zakład piekarski. W tej strukturze placówki są od dawna dostępne dla mieszkańców.



Komentarze

Możliwość komentowania tego artykułu została wyłączona