Dlaczego Twoja firma potrzebuje reklamy na TikToku?

Materiał zewnętrzny Image

Tik tok to medium społecznościowe które podbija szturmem świat i przestaje być kojarzone tylko ze śmiesznymi filmikami. Ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie, przychodzi na platformę nie tylko po rozrywkę ale także edukację czy informację. Tak szeroka i zróżnicowana grupa odbiorców daje ogromne szanse na zaprezentowanie swoich produktów i usług. Reklama na Tik Toku może być trampoliną do dynamicznego rozwoju Twojej firmy. W poniższym artykule, przedstawiamy zalety reklam na Tik Toku.

Młodzi odbiorcy

Tik tok przyciąga użytkowników z różnych grup wiekowych, jednak najliczniejszą grupą są osoby z przedziału wiekowego 16-24, tzw Zetki, do których trudno dotrzeć poprzez inne media tradycyjne. Użytkownicy Tik Toka są bardzo zaangażowani i spędzają dużo czasu na platformie. Dla tej społeczności ważna jest autentyczność przekazu. Doceniane są treści naturalne i spontaniczne, poprzez które firmy mogą budować przyjazne i autentyczne relacje z użytkownikami. Wykorzystanie trendów i virali pomaga pogłębić więź między użytkownikami a marką i wzmacnia jej pozytywny wizerunek.

Różnorodne formaty

Niewątpliwą zaletą reklam na Tik toku (profesjonalna obsługa kampanii – https://semhouse.com/pl/kampanie-tiktok-ads) jest różnorodność formatów, które pozwalają na tworzenie kreatywnych treści i wspierają realizowanie określonych celów. Wśród formatów reklamowych wyróżniamy m.in.

• In-Feed Ads: Reklamy wyświetlane w strumieniu treści użytkownika, które mogą zawierać przyciski CTA zachęcające do konkretnego działania

• TopView Ads: Reklamy, które pojawiają się zaraz po otwarciu aplikacji, zapewniając maksymalną widoczność.

• Branded Hashtag Challenges: Wyjątkowy sposób na zaangażowanie społeczności poprzez zachęcenie użytkowników do tworzenia treści związanych z określonym hashtagiem.

• Branded Effects: Filtry i efekty sponsorowane przez marki, które użytkownicy mogą wykorzystać w swoich filmach.

Niskie koszty

Przez fakt, że do promocji na Tik Toku reklamodawca musi zaangażować więcej zasobów z racji tworzenia materiału wideo, Tik Tok Ads jako platforma reklamowa jest wciąż w niewielkim stopniu wyeksplorowaną. Mała konkurencja wśród reklamodawców powoduje, że koszty kampanii są relatywnie niższe niż w systemach reklamowych o dużej konkurencyjność jak np. Meta Ads. Jest to zatem szansa, którą warto wykorzystać i oprzeć na niej swoją przewagę konkurencyjną.

Rola influencerów

Platforma zauważyła jak istotną rolę w marketingu odgrywają influcenerzy. Wśród narzędzi reklamowych Tik Tok, stworzył Spark Ads, pozwalające na tworzenie wspólnych materiałów marki z influenerem. Wspólny materiał pozwala zmaksymalizować efekty płynące z współpracy. Jest to rozwiązanie innowacyjne, niespotykane w innych systemach.

Algorytm

Ogromną siłą napędową Tik Toka jest jego algorytm, który jest ceniony za dopasowywanie treści do zainteresowań użytkownika. Dzięki niemu masz pewność, że system przedstawi Twoją reklamę właściwej grupie odbiorców.

System reklamowy Tik Tok daje ogromne możliwości i zdecydowanie wyróżnia się na tle innych serwisów społecznościowych. Marki poszukujące nowych źródeł ruchu i te, które w komunikacji kierują się do młodych odbiorców zdecydowanie powinni wypróbować ten kanał.

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Przed publikacją zapoznaj się z Polityką Prywatności. Pamiętaj ponosisz odpowiedzialność za swój wpis!
By sprawdzić czy nie jesteś bootem, wpisz wynik działania: 1 + 2 =