NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 4 5 6 7 »
Fajne SAMOCHODY w mieście i okolicach...., Coraz lepsze fury ganiają po mieście...
~~jaszczur
ff
Wysłany: 15 Wrz 2009r. 23:38  
Cytuj
CYTAT
Masakra... widać, że nie macie pojęcia o motoryzacji - więc albo macie po 10-16 lat, albo zwyczajnie się nie znacie.
BMW to niestety w większości przypadków, wymysł samych kierowców... moim skromnym zdaniem samochody takiej jak choćby stare BMW 500 bije Peaugot 206 CC - i wydajnością i wyglądem...
Piszecie, że dla Was \"czad\" to VW z otwieranym dachem... jedźcie do większego miasta tj. Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków czy Gdańsk... na każdym parkingu widać jakieś cudo motoryzacji, po ulicy zasówa nieraz najnowsza Carrera... to jest widok...

Kolejna propaganda z francuskimi samochodami... sam jeżdżę Francuzami od 10 lat... mam też sporą ilość znajomych, którzy przerzucili się na francuskie wozy... no i są pod wrażeniem, standardowego wyposażenia czy wydajności silników, jak i rezultatów spalania i ergonomiczności całości. Niejedno Wasze BMW by wymiękło, oczywiście pomijając sportowe wersje z najnowszych lat...

Nie mówię, że nie lubię BMW - bo sam nieraz widząc na ulicy X6 czy X5 marzę o takim samochodzie... ale pisanie, że Francuzy są złe... to totalna ignorancja, albo zwyczajne nieznanie się.*CHRIS* PRZEJEDZ SIE BMW TO ZOBACZYSZ JAK TO SIE PROWADZI.

Piszecie o Skodach... a jeździliście kiedyś nimi, że na nie narzekacie? Wg. statystyk i analiz tego roku, Skoda to samochód JAKOŚĆ=CENA... mimo, iż wyglądem nie zachwycają... mają dobre wyposażenie, dobre silniki w dobrych cenach.

Podoba Wam się VW Golf? Szczerze? Ja już ich mam dość... jak widzę, je średnio 100 razy na 50 przejechanych kilometrów... samochód niby ok... chociaż przyśpieszenia brakuje... ale wielu ludzi sobie chwali więc jest ok... szkoda tylko, że jest ich tak dużo...