~~ | |
|
|
popytaj znajomych jak traktuje filę i kopytę taki to człowiek ten szlęzak, taki ma styl bycia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~~ | |
|
|
w demokracji często zdarza się robić głupoty ciociolina we włoszech to taki szlęzak w stalowej nawet biust mają podobnej wielkości
|
|
|
~~~/~ | |
|
|
Hahahaha, debili to tu nie brakuje Boli porażka co? Trzeba teraz zmieszać z błotem Szlęzaka, powyzywać od pijaków i postawić krzyżyk na Stalowej. Jakoś od 4 lat się nie zawaliła i teraz też się nie zawali a jak się nie podoba to wyp... do Anglii na zmywak Chociaż zawsze można powiedzieć potem "jestem lekarzem"
|
|
|
~~ | |
|
|
tobie potrzebny inny lekarz, psychiatra, ja jestem niestety internistą
|
|
|
~~ | |
|
|
Ich sparawa jak ich traktuje. Na pewno nie twoja. Jaki wielki obronca ho ho ho. Facet tlumacz sobie to wszystko jak chcesz wyjechalees do angli siedzisz na zmywaklu to myj sobie teraz gary, a nie pucujesz sie po forach ze swoimi kompleksami. Widzisz ja zostalem, przekonalem do wyborku Szlezaka kilkadziesiat osob a ty siedzisz i sobie raczki w pianie moczysz myjac gary po angolach.
|
|
|
~~ | |
|
|
nic nie przegrałem, za tydzień jadę znowu i pieprzę to co się tu dzieje, pozabijajcie się
|
|
|
~~ | |
|
|
internisto DO ZMYWAKA!!!!!!!
|
|
|
~~ | |
|
|
niezle skonczyles INTERNISTA NA ZMYWAKU hahahahah gratuluje awansu spolecznego
|
|
|
~~ | |
|
|
moczę sobie co innego, ale skąd Ty możesz jak i szlęzak o tym wiedzieć, eunuchu
|
|
|
~~ | |
|
|
nie wiem czy znasz słowo nostryfikacja poczytaj sobie a dowiesz się
|
|
|
~~ | |
|
|
Moczysz to ty pewnie rece w kiblach angoli czyszczac ich gowna internisto z koziej dupy. Jedz juz do tego swojego zmywaka lub kibelka i skacz bredzic po forach
|
|
|
~~ | |
|
|
no tak potwierdzasz swoimi wypowiedziami moje zdanie o szlęzaka wyborcach
|
|
|
~~ | |
|
|
Za to ty penie znasz toilet, shit, work work,
|
|
|
~~ | |
|
|
Bogdan Stangrodzki zajmie się tobą zgłoś się do niego to dobry lekarz w specjalności której potrzebujesz, papa, buziaczki da ci szlęzak