Posty: 114
Dołączył: 29 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jaga: biuro Avon w Stalowej miesci sie na ul. Okulickiego (pod wiaduktem). Mozesz tam nabyc kosmetyki ale nie obiecuje ze kupisz wszystkie, bo nie wszystkie mogą być w biurze. Nastepnym razem mozesz zamiast u konsultantki, zamowic kosmetyki prosto w biurze i bedziesz miala 100% gwarancji ze dojdą o czasie.
Nadal na przyszlosc polecam siebie |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Interesują mnie perfumy "Prowl" damskie. Jak są dostępne proszę o info tutaj, na pewno się po nie zgłoszę.
|
|
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r. Skąd: RMI Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Z tego co przeczytalem to pani JAGA jest oszustka bo sprzedaje cos co nie ma, a teraz sie boi ze jej negatywne oceny na allegro wystawia.
Pani J. jak mozna cos sprzedawac jak tego sie nie ma??? Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!! |
|
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jak jest się z Jeżowego to się zapewne nie zna takiego pojęcia jak pre-order czyli zamówienie od kogoś czegoś czego fizycznie ten ktoś nie ma. Jeżeli allegrowicz zaznacza taki stan rzeczy w aukcji to o co chodzi ? W czym jest problem ?
|
|
Posty: 255
Dołączył: 3 Lut 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jeśli nie pasuje konsultantka można zmienić na inną po co ten krzyk. Sama możesz zostać konsultantką i sama składać zamówienia bezpośrednio w AVON.
Jak coś zawsze można zamawiać u mojej żony ;) Trochę więcej cyferek wklepie w zamówienie internetowe i będzie dobrze. PS zamówienie składane w poniedziałek jest realizowane w piątek raz tylko kurier nie dotarł na czas bo miał wypadek. Jeśli pisze Ci że nie będzie paczki to znaczy że nie złożyła zamówienia na czas. |
|
Posty: 1
Dołączył: 22 Cze 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Moja żona również zamawia w AVON i jeszcze nie zdażyło się żeby przesyłka nie dotarła. Zazwyczaj jest 2 dni przed terminem, ale czasami brakuje niektórych produktów. O brakach w magazynie konsultantka jest informowana zanim złoży zamówienie więc wystarczy skontaktować się z osobą która chciała dany produkt i niech podejmie decyzje czy zrezygnować z zamówienia. Wystarczy odrobina chęci do pracy i wszyscy będą zadowoleni, a przecież o to w tym wszystkim chodzi.
Proponuję zmienić konsultantkę na bardziej przejętą obowiązkami jakby co to są namiary: Katarzyna Zając e-mail. k.zajac1_(at)_o2.pl Nr tel. 508967601 Pozdrawiam. |
|