NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Boks,
~~Maupa
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 00:23  
Cytuj
Witam ! Jako że obskoczyłem google i właściwie nic nie znalazłem, na stronie mosiru też żadnych aktualnych wieści, chciałbym zadać pytanie czy w Stalowej Woli ciągle można skorzystać z lekcji boksu pod okiem zawodowych instruktorów ? Jestem zupełnie początkujący i chciałbym dopiero zaczać przygodę z tym sportem. Ile to kosztuje, kiedy są treningi i przede wszystkim czy sądzicie że warto ? dzięki pozdrawiam !

 
 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 00:23  
Cytuj

 
 
 
 
~~PIR
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 12:07  
Cytuj
boks jest na mosirze, nie biora nikogo powyzej 20 lub 21 roku zycia, treningi, wyjazdy, sprzet - za DARMO nic sie nie płaci

 
 
 
 
~~Boruta
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 12:09  
Cytuj
Sztuki walki w Stalowej Woli są na mizernym poziomie przykro stwierdzić ale to już tylko zwykła komercja potluczony

 
 
 
 
~~PIR
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 12:19  
Cytuj
Boruta - sprawdziłeś je wszystkie ? umiech ja stawiam ze ani jednej.
Kyokushin - Tegoroczny mistrz polski
Boks - jest od niespelne 2 lat
Judo - idz na trening, wróć i powiedz jak to sie znudziłeś

 
 
 
 
~~koks
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 13:35  
Cytuj
poprawiam na boks juz nie biora osob od 19 roku zyciasmiech2

 
 
 
 
~~Boruta
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 13:43  
Cytuj
Kyokushin słaba garda niepotrzebne kata goodBoks dla dzieci może kiedyś coś z tego będzie lub się posypie Judo kompletnie nie przydatne na ulice (chodnik to nie mataumiechSą bo są nie mają konkurencji a szkoda potluczonyJak dla mnie liczy sie tylko MMA Boks Muay Thai +BJJ potluczony

 
 
 
 
~~ziom
ff
Wysłany: 18 Paź 2009r. 13:53  
Cytuj
Boruta jak dla ciebie to chyba za duzo telewizjai, po takiej wypowiedzi widac ze nie masz pojecia. to nie na ulice to za hujowe... dla ciebie tylko mma ? ciekawe gdzie trenowales - na eurosporcie ?