|
|
Co sądzicie? Mnie az trafi jak widze jak wąska bedzie teraz ta ulica w porównaniu do tego co byłp:/ A jest tam tyle miejsca ...
Mimo iż osobiście pochwalam sporą część pomysłów prezydenta (inwstycje w drogi, szkolnictwo wyższe, czy rozbudowa basenu) to szlag mnie trafia jak drogi szersze od zwykłych zamiast poszerzać jeszcze o metr - półtora i przerabiać na dwupasmówki zwęża się na siłę ... To mogłaby być jedna z głównych dróg miasta i razem z obwodnicą odciążać ruch na alejach JP2, a tak przerabiamy ją na drogę osiedlową ... |
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak przy okazji jakby ktoś tamtędy przejeżdzał z aparatem, to niech zrobi kilka fotek i wyśle do stalowe.info możnaby zrobić porównanie: przed-po
|
|
|
~~Stalówek | |
|
|
jakie odciążanie ruchu od J.P.II?chcesz mieć ruch jak w Rzymie przy bloku?na 100 % jest wymiarowa i o to chodzi a do np.w stronę Huty są inne drogi dojazdowe jak Hutnicza która teraz nie jest juz droga jednokierunkową i na nia teraz będzie większy ruch skierowany,szczególnie od strony Policjii i przejazdu kolejowego.
|
|
|
~~xxx | |
|
|
Pomijając że poszerzenie drogi odbywa tak lub inaczej to obciążenie ruchu tuż przy samych blokach byłoby lekkim naruszeniem spokojności mieszkańców.Przecież jest inna droga która wymoaga szybkiego remontu i przystosowania do obciążenia ciężkim taborem. To ulica Orzeszkowej.Zadaniem mieszkańcow którym zależy aby ruch samochodow nie zakłucał im spokoju powinni zadbać oto, aby ulicą Hutniczą nie puszczano ciężkiego sprzętu.
|
|
|
~~Stalówek | |
|
|
mając na myśli Hutniczą myślałem o ruchu osobowym,przeważnie ludzi dojeżdżających do Huty.a co do odciążenia ul. Orzeszkowej ruchem ciężarowym to uważam że TIR-y powinny być kierowane na drogę dojazdową za cmentarzem w stronę urzędu celnego.
|
|
|
~~bv | |
|
|
CYTAT http://hektor.umcs.lublin.pl/~dominisz/programowanie_w_cpp/sources/szablon.cpp Facet, to ja uzwazam ze powinni rozorac po jednym pasie w każdą stronę alei, posiac trawnik i ew zrobic miejsca parkingowe - mieszkajac przy alei tez chce miec spokoj za oknem. A pewnie wiele osob chcialoby zwezenia ul Poniatowskiego ktora jest w miare szeroka i dosc czesto wybierana przez kierowcow. Sluchajcie, jesli zmniejszy sie ruch pod waszymi oknami to zwiekszy pod innymi. Teraz calosc idzie glownie przez aleje i Poniatowskiego. Moim zdaniem ruch pn-poludnie powinie nise odbywac: 1) Trasa podskarpowa (tranzyt) 2) Poniatowskiego(2 pasy) 3) Aleje Jana Pawla (4pasy) 4) Ozeszkowej(4 pasy) 5) Obwodnica zachodnia (gorka - przemyslowa - przez hute - solidarnosci) Przy takim rozladowaniu ruchu i usprawnieniu przejazdu przez miasto jezdziloby sie cudownie i nigdzie nie byloby kumulacji, korkow i huku. Ale jesli bedziemy drogi zwezac to bedzie gorzej. Taka prawda. A Stalowa Wola jest znana z tego w Polsce ze to miasto mlode z szerokimi ulicami - juz kilka osob nie z tad mi to mowilo... |
|
|
~~Stalówek | |
|
|
widzę że z niektórymi osobami tutaj nie ma sensu wymieniać poglądów bo nie mają o czymś zielonego pojęcia.tak łatwego w przejeżdzie i rozładowaniu ruchu drogowego miasta chyba nie ma w całej Polsce.skąd nie wjedziesz,jest łatwy przejazd przez miasto.jest sporo miejsc parkingowych.nie mamy starego budownictwa i dzięki temu samochody nie jeżdzą pod samymi oknami.a ulica Hutnicza została poszerzona w miejscu gdzie nie ma budownictwa mieszkalnego.ty chyba chciałbyś żeby ulice były pod ziemią.ostatnio bardzo dużo zrobiono i dalej sie robi w kwestii jakości gróg i ulic.jest to duży plus.ale zaraz powiesz że to jest zadanie władz miasta.no właśnie dlatego min. Warszawa i jeszcze wiele dużych i bogatszych miast niue ma obwodnicy.my mamy jedną dla Rozwadowai jest w planie wspóln z Niskiem,jest Grabskiego przez Hutę połączona z Aleją Solidarności ale co tam,my chcemy estakad,wiaduktów,autostrad jak w L.A.najlepiej narzekać...
|
|
|
~~Stalówek | |
|
|
widzę że z niektórymi osobami tutaj nie ma sensu wymieniać poglądów bo nie mają o czymś zielonego pojęcia.tak łatwego w przejeżdzie i rozładowaniu ruchu drogowego miasta chyba nie ma w całej Polsce.skąd nie wjedziesz,jest łatwy przejazd przez miasto.jest sporo miejsc parkingowych.nie mamy starego budownictwa i dzięki temu samochody nie jeżdzą pod samymi oknami.a ulica Hutnicza została poszerzona w miejscu gdzie nie ma budownictwa mieszkalnego.ty chyba chciałbyś żeby ulice były pod ziemią.ostatnio bardzo dużo zrobiono i dalej sie robi w kwestii jakości gróg i ulic.jest to duży plus.ale zaraz powiesz że to jest zadanie władz miasta.no właśnie dlatego min. Warszawa i jeszcze wiele dużych i bogatszych miast niue ma obwodnicy.my mamy jedną dla Rozwadowai jest w planie wspóln z Niskiem,jest Grabskiego przez Hutę połączona z Aleją Solidarności ale co tam,my chcemy estakad,wiaduktów,autostrad jak w L.A.najlepiej narzekać...
|
|
|
~~bv | |
|
|
1) Nie mamy jednej obwodnicy, a drugiej w budowie, a jedynie 30% obwodnicy, a reszte w budowie
2) Sytuacja nie jest zla i raczej sie poprawia, ale nie nalezy jej pogarszac. 3) Ta ulica jest w ciagu ulic przecinajacych miasto od Niska, po sam Rozwadow - dlatego potrzeban jest tam porzadna ulica, a nie osiedlowy waski przejazd przez parking. O istocie tej ulicy niech swiadczy chocby to ze zostala zbudowana szeroka juz dawno temu gdy samochodow bylo wielokrotnie mniej. 3) przerabiajac szeroka ulice na parking z przejazdem nie sprawisz ze ludzie przestana nia jezdzic, a jedynie bedzie to mniej wygodne jak np ulica ze skrzyzowania przy jubilacie do skrzyzowaniaCentrum Stalowa Wola. Ulica waska, z prawej i lewej pobudowane domki jednorodzinne - zwykla droga osiedlowe, ale niestety w dosc istotnym ciagu komunikacyjnym, wiec zatloczona jak cholera. I kierowcy nie rezygnuja z jazdy ta droa, ale jest cholernie niebezpiecznie. w godzinach szczytu jedzie sznurek aut, jak sie trafi rowezysta (a tych jest duzo) to nie da sie go wyprzedzic, bo jest za malo miejsca. Jak ktos chce skecic w lewo to caly sznur aut musi stawac i czekac az tamten skreci. Uwazam ze LATWO jest doge zwezic, TRUDNIEJ poszerzyc. A to zwezenie nie sprawi ze bedzie mniej samochodow pod oknami, a jedynie ze beda stawac w korkach jak jakis mieszklaniec bedzie chcial wyjechac z zatoczki parkingowej (beda tez zdezenia), bedzie mniej wygodnie i bezpiecznie 4) Rozumie z Twoich wypowiedzi ze tam gdzies mieszkasz, to typowe ... niech buduja, ale nie kolo mnie. 5) przejedz sie do mniejszego tarnobrzega. tam sa waziutkie drogi. Szlag mnie trafia jak pojade ze stalowej do TBG. Waskie drogi na ktorych trzeba sie non stop pilnowac zeby sie gdzies 30 cm nie "wychylic", wyprzedzic rowezyste trudno, skrzyzowania tak male ze ciezko dobrze przejechac. Tak ma wygladac komunikacja przez nasze miasto? waziutkimi pojedynczymi pasami? Pomysl o mieszkancach z autami, jak rowniez o bezpieczenstwie wszystkich na drodze. |
|
|
~~Stalówek | |
|
|
mając na myśli ulicę Niezłomnych jaka tą od Jubilatu po skrzyżowanie przy Centrum to nie rozumiem czego ty chcesz?ładna ulica.co ty chciałbys ja poszerzyć kosztem chodnika przy szkole?jeżdzę nią często i mi nie przeszkadza.ja mieszkam przy ulicy jednokierunkowej.mam samochód.jest miejsce żeby zrobic ulicę dwukierunkową ale z racji umiejscowienia na niej szkoły jestem przeciw.ma długośc około 300 metrów(ta ważniejsza część) i są na niej dwa stopery.to jest ulica Wyszyńskiego.ja swój samochód musze niejednokrotnie parkowac na parkingu przy bazylice gdzie nieraz nie mam go na oku.i co ? i nic. i apropos rowerów to nie zrobili tam wzdłuż Ofiar Katynia scieżek rowerowych ?jeśli nie to chu.owo.bo jeśli zwężyli to jest miejsca,i to dużo.a obwodnica jest ,tylko dzielnicy Rozwadów a wprzyszłości ten fragment ma być ciągiem innej trasy.a plany na budowę ''normalnej'' obwodnicy sa w przygotowaniu i podpisano juz stosowne papiery w tym celu kilka tygodni temu między władzami Niska i Stalowej Woli.a poza tym i jakich tych rowerzystach Ty piszesz?teraz to jest ich garstka.o jakim ruchu i jakich korkach?zobaczysz że Grabskiego,Hutnicza odciążą ruch z tej ulicy.nie wiem czemu cie to boli.będzie więcej miejsca na posadzenie drzew czy jakiegos żywopłotu.kurcze miast ładnieje po bardzo pożytecznej inwestycji jaka jest przebudowa i instalacja kanalizacjii i żle.każdy najmądrzejszy,krytykować i tyle...
|
|
|
~~bv | |
|
|
CYTAT mając na myśli ulicę Niezłomnych jaka tą od Jubilatu po skrzyżowanie przy Centrum to nie rozumiem czego ty chcesz?ładna ulica.co ty chciałbys ja poszerzyć kosztem chodnika przy szkole? No i tu jest wlasnie problem. W czasach gdy byla budowana nie bylo potrzeby robienia jej szerszej - teraz jest to juz niemozliwe. co ja do niej mam? otoz: 1) w godzinach szczytu jest to jeden z wazniejszych ciagow komunikacyjnych miasta. 2) Nie da sie wtedy wyprzedzic rowezysty, ktorych jest tam duzo. Trzeba zwolnic do predkosci roweru i czekac na moment az z przeciwka nic nie bedzie jechalo. Zwalniac musza wszystkie auta. 3) Na zakrecie (pierwszy od jubilatu) ciezko sie zmiescic 4)Jak ktos skrec w lewo na osiedle mieszkaniowe, to wszyscy musza sie zatrzymac i czekac az koles bedzie mial mozliwosc skrecic(wolna droga z naprzeciwko) i nie ma pasa po prawej zeby ominac, nie ma osobnego pasa do skretu w lewo - i nigdy nie bedzie, bo dawno temu ktos pomyslal "po co szeroka droga, waska tu wystarczy". CYTAT jeżdzę nią często i mi nie przeszkadza.ja mieszkam przy ulicy jednokierunkowej.mam samochód.jest miejsce żeby zrobic ulicę dwukierunkową ale z racji umiejscowienia na niej szkoły jestem przeciw.ma długośc około 300 metrów(ta ważniejsza część) i są na niej dwa stopery.to jest ulica Wyszyńskiego.ja swój samochód musze niejednokrotnie parkowac na parkingu przy bazylice gdzie nieraz nie mam go na oku.i co ? i nic. No i bez sensu, bo inaczej moglbys sobie podjechac wygodnie pod swij dom, jak setki innych mieszkancow zapewne CYTAT i apropos rowerów to nie zrobili tam wzdłuż Ofiar Katynia scieżek rowerowych ?jeśli nie to chu.owo.bo jeśli zwężyli to jest miejsca,i to dużo. CYTAT a poza tym i jakich tych rowerzystach Ty piszesz?teraz to jest ich garstka.o jakim ruchu i jakich korkach?zobaczysz że Grabskiego,Hutnicza odciążą ruch z tej ulicy.nie wiem czemu cie to boli. Bo jak juz pisalem np. nasadza tam drzew, postawia pare kioskow, sklepow miedzy droga a blokami i nagle sie okaze ze przydalaby sie szersza droga bo brakuje miejsca. I juz nikt jej tam przez najblizsze 100 lat nie zrobi, bo wyburzanie/wycnanie drzew kosztuje majatek. Pozatym to OGROMNA roznica, zarowno jesli chodzi o wygode,bezpieczensteo, jak i prestiż miasta, jezeli jezdzi sie po nim szerokimi ulicami, a nie szesciometrowymi drozkami. To zupelnie inny wyglad i inna jazda. Przejedz sie alejami i staszica w strone Niska, A pozniej do Niska (szersza jednopasmowka) i przez samo nisko (taka wlasnie 7-metrowa droga) Roznica kolosalna, jakbys wjechal z miasta na wies. I nawet nie chodzi o ruch jaki przjmie obwodnica. Uwazam ze podczas remontow nalezy robic solidne i konkretne drogi. a waskie 6-metrowki zostawic na drozki osiedlowe, bo to poprostu wstyd tak dluga droge tak zalatwic. CYTAT będzie więcej miejsca na posadzenie drzew czy jakiegos żywopłotu.kurcze miast ładnieje po bardzo pożytecznej inwestycji jaka jest przebudowa i instalacja kanalizacjii i żle.każdy najmądrzejszy,krytykować i tyle... Akez ja bardzo sie ciesze ze miasto ladnieje. Ale i bardzo martwie jak na niektorych decyzjach traci. |
|
|
~~Stalówek | |
|
|
ulica Niezłomnych nie jest jedyna ulicą którą można wyjechac od huty.i jeszcze jedna rzecz:nie ma takiego miasta na Swiecie gdzie w godzinach szczytu ruch był całkowicie płynny w pełnym tego słowa znaczeniu.ulice są wystarczające na potrzeby miasta i mieszkańców a jeśli chodzi o hute to ekspansja i infrastruktura drogowa powinna być planowana od strony Przyszowa.od tamtej strony powinny byc dojazdy na zakład.a co do parkowania mojego samochodu to nie szkodzi mi sie przejśc 100 metrów do auta a tam pod kościołem jest zawsze miejsce no i jest to bardzo bezpieczny i chyba najlepiej widoczny parking w mieście a najgorszy dla złódzieja.wszystko jest na dłoni.chociaz mówia że pod latarnia najciemniej.pzdr.
|
|
|