NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
Pierwszy Event Klubowy w Stalowej Woli! , Ankieta!
~~M2traXX
ff
Wysłany: 20 Kwie 2007r. 15:19  
Cytuj
Czy chcielibyście, aby w okolicach Stalowej Woli miał miejsce
klubowy event w stylu trance lub house(coś jak sunrise festival itd.)? Czekam na wsze opinie! Dziękuję, pozdrawiam!

Ps. Może zna ktoś dobrą miejscówke gdzieś za miastem, z dala od budynków mieszkalnych? Kontakt:4247803

 
 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Kwie 2007r. 15:19  
Cytuj

 
 
 
 
~~Matmortigen
ff
Wysłany: 23 Kwie 2007r. 16:19  
Cytuj
Jestem za jeśli będą tą muzykę wykonywać ci sami wykonawcy co na sunrise festival. Co do miejsca takiej imprezy to niestety ale nie znam nic interesującego.

 
 
 
 
~~Andrzej
ff
Wysłany: 23 Kwie 2007r. 16:55  
Cytuj
Tak ja też jestem za. W naszym miescie niema dobrej imprezy z muzyka Trance, a jesli chodzi o miejsce, to też niestety niemam żadnych propozycji.

 
 
 
 
~~locust
ff
Wysłany: 23 Kwie 2007r. 17:54  
Cytuj
przykro mi stwierdzać iz ściana wschodnia polski troszke odbiega od zachodu pod wzdlędem organizacji imprez trance, progressive, house i pewnie prędko się to nie zmieni bo chyba w okolicy nie ma odpowiedniego pomieszczenia by zorganizować imprezę na taką skale a szkoda bo sam bym się wybrał na sensation white ;) więc jestśmy skazani na daleki wypad a co do organizacji takiej imprezy (jeżeli było by to możliwe) to jestem jak najbardziej za!!!

 
 
 
 
~~
ff
Wysłany: 23 Kwie 2007r. 21:22  
Cytuj
Oczywiście że za. Ale by się działo...!

 
 
 
 
~~M2traXX
ff
Wysłany: 23 Kwie 2007r. 21:51  
Cytuj