~~bez | |
|
|
podobno wiele osób w Stalowej cierpi z powodu zapalenia krtani,gardła i spojówek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~~bel | |
|
|
Mnie juz drugi tydzien trzyma suchy i bardzo meczacy kaszel, zwlaszcza rano i wieczorem, a dziecko mojej kolezanki co sie wyleczy to znow zaczyna chorowac, nie jestem lekarzem wiec nie bede sie wypowiadal z jakiego to powdou jednak cos musi byc w powietrzu bo paru znajomych tez sie meczy z kaszlem.
|
|
|
~~ano | |
|
|
To alergia - teraz jest najwiecej pyłków, dobrze że trochę deszczu spadło.
|
|
|
~~bel | |
|
|
Tak mam alergie, ale nigdy mi sie ona kaszlem nie objawiala zawsze mi z nosa cieklo jak zapomnialem o tabletce, a teraz leki biore kataru nie mam, jedynie ten kaszel, i to jeszcze w czerwcu a nigdy tak nie mialem
|
|
|
~~tesew | |
|
|
...to te wszystkie aluminiowe fabryki w stlówce nas trują,niech jeszcze sie szlęzak zapę:zawstydzony:dzi z hutą aluminium to już PO nas
|
|
|
~~ | |
|
|
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080312/STALOWAWOLA/518863962 stary artykuł, ale juz wiadomo, że o tym co wisi w powietrzy dowiemy się za jakiś czas. Ja też mam problem z kaszlem.
|
|
|
Dołączył: 27 Marz 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
"Zdycham" właśnie od ubiegłego czwartku na taki krótki, ostry i suchy kaszel. Nie mam żadnych innych dolegliwości.
Cudny Lolo |
|
Dołączył: 14 Kwie 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Mnie trzyma 5 dni katar i suchy kaszel podobno jestem uczulony na pyłki.
Matistw |
|
Dołączył: 8 Lip 2007r. Skąd: się biorą dzieci ? Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Rybka mi zdechła, młoda była, coś jest w powietrzu, stop aluminium w naszym mieście, poza tym żałośni jesteście.
Czy piczunia, czy jelonek - dla każdego jest tu domek :) |
|
~~LOK | |
|
|
tacy sami żałośni jak i ty biedny jelonku
|
|
|
~~~~~~ | |
|
|
nie mowcie o tym ze truje was aluminium, bo ja od kilku miesiecy siedze w Warszawie i ostatnio nie moge spac z powodu straszliwie suchego kaszlu. wrecz piszcze kiedy kaszle.
|
|
|