Posty: 169
Dołączył: 12 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie wiem czy tylko mnie się to zdarza ale strasznie ciężko układają mi się kontakty z tą firmą. Przykład z dziś: nie ma Discovery World zamiast niego jest Discovery Science dzwonię do serwisu 17:03 zgłaszam usterkę. Pan mówi ok. zadzwonię do kolegi zaraz będzie zrobione (dla mnie zaraz powinno trwać góra 15 min) do tej pory nie zrobione. Jak znam życie pewnie dziś już nikt nie pracuje – przy dobrym wietrze zrobią jutro, albo w ogóle wyrzucą program z oferty. Nie odpisywanie na e-mail’e to standard. To tylko z dzisiejszego dnia. Cały czas pod górę.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
tyy ale na Ence jest to samo
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 867
Dołączył: 23 Lis 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
wrzuc rezymowa masz olimpiade, relaksuj sie badz kibicem sukcesu dzisiaj justyna biegnie po zloto :]
|
|
Posty: 169
Dołączył: 12 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ok może to nie tylko ich wina, ale skoro pracownik mówi mi: „zadzwonię do kolegi zaraz będzie zrobione” to ja się spodziewam, że wie jaki jest problem i on lub kolega potrafią go rozwiązać. Jeżeli nie wie o co chodzi powinien powiedzieć, że sprawdzi i postara się rozwiązać (i tak oczywiście zrobić). Dodatkowo, o czy pewnie można sobie tylko pomarzyć, powinien wziąć ode mnie nr telefonu i po rozpoznaniu wyjaśnić mi co jest nie tak i dlaczego lub powiadomić mnie o usunięciu usterki. Ale takie zachowanie to chyba tylko w idealnym świecie…
|
|
Posty: 1
Dołączył: 18 Lut 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
zadzwoń na błękitną linie
|
|
Posty: 1
Dołączył: 18 Lut 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
U mnie wymieniaja dekoder już 6-cy.Pani zapisała numer i miała dzwonić.:sciana
|
|