|
|
|
Hej, gdzie w stalowej można udać sie do naprawde dobrego fachowca ktory zrobi mi profesjonalna fryzure i makijaż ślubny?? czytalam duzo opinii ale wciaz nie wiem gdzie sie udac... Ślub mam dopiero we wrzesniu ale wole wczesniej zarezerwowac sobie termin, pomozcie prosze
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hej, jestem po szkole kosmetycznej oraz szkole wizazu wiec zapraszam na makijaz. Oczywiscie mozna wykonac probny, i wtedy sama pani zadecyduje czy sie podoba czy nie. w razie czego prosze pisac zizu285_(at)_wp.pl
|
|
|
|
|
...
@@@ |
|
|
|
|
fryzjerka - polecam Panią Basię salon fryzjerski "Oleńka"
robi przepiękne fryzury, bardzo profesjonalna fryzjerka i niedroga, kosmetyczka - Pani Ania, salon "Pantera" na ulicy Poniatowskiego na I piętrze |
|
|
|
|
pełny zestaw masz u pani Bożenki obok PKS wchodzi się od strony postoju taksówek jest tam kosmetyczka i pani Bożenka jest fryzjerką polecam
|
|
|
|
|
fryzjerka Pani Basia z białych domków nie mam namiaru
paznokcie Pani Ania gg 10568995 |
|
|
|
|
a ta Pani Basia to dokladniej gdzie w tych bialych jest? jak sie salon nazywa?
|
|
|
|
|
salon Bajka na przeciw rustiki
|
|
|
|
|
aaa to jesli chodzi o nia to dziekuje... nie wiedzialam ze ma Basia na imie.. bylam kiedys u niej nie dosc ze strasznie niemilo mnie obsluzyla, to siedzialam 15min z mokrymi i na polowie glowy scietymi wlosami, bo akurat przyszedl jakis chlopak i zajela sie nim zamiast mi skonczyc, no i zabulilam 40zl za zwykle strzyzenie bez mycia i modelowania...;/ raczej nigdy wiecej sie tam nie wybiore...
|
|
|
|
|
no ja np byłam zadowolona :-) kwestia chyba gustu a moze miała Pani fryjerka zły dzien?
|
|
|
|
|
Polecam fryzjerke p.Agnieszke-zaklad ,,Wenus'', niedaleko Biedronki i sklepu kosmetycznego.Ja polecilam ta Pania kilku kolezankom i tez byly b.zadowolone.Z p.Agnieszka mozna sie umowic na probna fryzure slubna,jest mila,doradzi jak trzeba i co wazne-dobra w swoim fachu i niedroga.
//moderowano - nie piszemy z caps lockiem - anulka |
|
|
|
|