~~adammm | |
|
|
Czy możliwe jest podłączenie 2 kompóterów do tej samej sieci, chodzi mi o jeden stały internet a drugi bezprzewodowy-przez router ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~~gykon | |
|
|
Tak możliwe nie ma problemu.
|
|
|
~~grrrrr | |
|
|
podobno stella blokuje takie cos, ale niejestem pewien.
|
|
|
~~dlink | |
|
|
jezeli masz neta ze stelli to musisz isc do nich zeby ci przypisali adres sieciowy routera, Stella daje Ci dana predkosc i ich to nie obchodzi na ile kompów bedziesz dzielil, byle tylko w domu
|
|
|
~~1234 | |
|
|
nic nie trzeba zgłaszac wystarczy ustawic IP na statyczny
|
|
|
~~tryty | |
|
|
jak oni dopisuja po macu karty sieciowej
|
|
|
~~francuz | |
|
|
taa a router ma coś takiego jak "MAC adress cloning" = możliwość zdefiniowania dowolnego adresu MAC dla portu WAN
Pozdrawiam |
|
|
~~traffka | |
|
|
Mam internet z Diany,zamierzam kupić routera do laptopa,poradzcie gdzie kupić,jaki i co dalej,bo nie znam się na tym kompletnie.
|
|
|
~~D-Link | |
|
|
polecam do D-link'a,
|
|
|
~~rafalito | |
|
|
Na wielu forach dotyczących sieci wifi itp odradzają produkty d-link. Ja używam od chyba 2 lub 3 lat routera tej firmy i owszem na początku miałem problem gdyż sprzęt pochodził z USA ale rozwiązaniem był zakup oryginalnego zasilacza do d-linka i problem zwiech zniknął. Ostatnio instalowałem netgeara (pod kablówkę i neostradę) - wyglądają ślicznie ale antenka jest na stałe, choć chodzą niezawodnie, podobnie jak Asmaxy, które jednak mają odkręcaną antenkę. Jeśli fundusz jest nieco większy to chyba świetnym rozwiązaniem jest Linksys - stabilny i nie sprawiający kłopotu, przeważnie z dwiema antenami.
Osobna sprawa to wybór standardu w jakim ma pracować urządzenie, tzn b, g czy n - w zależności od posiadanej karty w laptopie czy innym urządzeniu będącym podłączonym do routera. |
|
|
~~p2p | |
|
|
ja mam juz 2 lata d-linka w standardzie b i nie narzekam, ani razu sie nawet nie zawiesil, a d-link to renomowana firma
|
|
|
~~jarekkk | |
|
|