NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Szkoła i studia »
dobry promotor na KUL?, pomóżcie wybrać!!!
ff
Wysłany: 22 Lut 2010r. 19:28  
Cześć. Jestem studentką II r. pedagogiki niestacjonarnej, na specjalizacji tej łączonej i mam problem z wyborem promotora. Interesuje mnie co sądzicie zwłaszcza o dr Przybycieniu i dr Grzesiak-Witek. Zaznaczam jeszcze, że wolałabym aby temat mojej pracy licencjackiej był z problematyki wczesnoszkolnej. Z góry dzięki za pomoc.sciana

Prywatna wiadomość 

Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Lut 2010r. 19:28  

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 22 Lut 2010r. 20:35  
Witam. Jestem absolwentką kulu,też studiowałam pedagogikę. Pracę licencjacką pisałam u dr Wolny, właśnie z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej, jest dość wymagająca, i czepia się szczegołów, drugi raz nie chciałabym u niej pisać.
Co do dr Przybycienia i dr Grzesiak-Witek, to z tych dwóch osób wybrałabym dr Przybycienia bo on bardziej zajmuje się tematyką wczesnoszkolną, natomiast dr Grzesiak tematyką pedagogiki specjalnej. A jeżeli chodzi ci o łatwe i raczej bezproblemowe pisanie pracy no to poleciałabym dr Grzesiak-Witek. Wybór należy do Ciebie. Powodzenia.

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 23 Lut 2010r. 21:44  
jak tam pobierałem nauki, mega dobry był na branie Pan T. M.

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 24 Lut 2010r. 12:31  
ja broniłam się u dr Zimnego bardzo zadowolona jestem!!!!!!!

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 24 Lut 2010r. 21:49  
Pisałam pracę licencjacką u dr Przybycienia i nie narzekałam. Kontakt z nim był dobry, po kilka umawiałyśmy się i chodziłyśmy na konsultacje. Można było zawsze zadzwonić. Naprawdę było dobrze. Polecam. Na obronie też był fajny, bronił i wspierał swoich studentów.good

Prywatna wiadomość 

Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Lut 2010r. 22:05  
zdecydowanie najlepszy promotor na Kulu - Pan M. Kozaczka. Super gość zapamiętany przez wszystkich z jak najlepszej strony. Oby więcej takich wykładówców !!!! Pzdr od Ekonomii

Prywatna wiadomość