~~bogusia | |
|
|
hello
jestem studentką ostatniego roku architektury na Politechnice śląskiej ( mieszkam na śląsku), pracuje na pracą dyplomową - którego tematem jest teren dworca kolejowego i autobusowego w waszym mieście( Stalowa Wola), zwracam sie z prośbą cz ktoś mógłby mi przesłać parę fotek z terenu dworca autobusowego, żebym wiedziała dokładnie jak tam w rzeczywistości wygląda. Dysponuje tylko zdjęciami satelitarnymi. Na pewno jest mnóstwo pasjonatów fotografii mogących zrobić pare fotek lub dysponujących zdjęciami z tego rejonu. Ludzie pomóżcie kobiecie w potrzebie |
|
|
|
|
|
|
|
|
~~bogusia | |
|
|
mój mail : bogusior_(at)_yahoo.pl
|
|
|
~~uwo | |
|
|
Zamów wizytę u psychologa , boja dostaniesz zdjęcia to sie możesz załamać
|
|
|
|
|
|
na pewno nie ma tak żle
bogusia |
|
~~zeneq | |
|
|
CYTAT hello jestem studentką ostatniego roku architektury na Politechnice śląskiej ( mieszkam na śląsku), pracuje na pracą dyplomową - którego tematem jest teren dworca kolejowego i autobusowego w waszym mieście( Stalowa Wola), zwracam sie z prośbą cz ktoś mógłby mi przesłać parę fotek z terenu dworca autobusowego, żebym wiedziała dokładnie jak tam w rzeczywistości wygląda. Dysponuje tylko zdjęciami satelitarnymi. Na pewno jest mnóstwo pasjonatów fotografii mogących zrobić pare fotek lub dysponujących zdjęciami z tego rejonu. Ludzie pomóżcie kobiecie w potrzebie Dlaczego akurat wybrałaś nasze miasto ;) ? |
|
|
~~misiu | |
|
|
|
|
|
|
|
|
pytasz dlaczego wybrałam wasze miasto ?
- wasze miast( Urząd Miasta) zwróciło sie do architektów z Politechniki o zaprojektowanie terenu przy dworcu autobusowym. i właśnie tym się zajmuje bogusia |
|
~~kajko | |
|
|
To jak wygrasz, a będzie to jakiś architektoniczny gargamel, który zostanie zmaterializowany na naszej świętej podkarpackiej ziemi, to zostaniesz przerobiona na biopaliwo. Znajdziemy Cię nawet w Londynie. Więc się postaraj, bo od tego zależy Twój los.
|
|
|
~~elo | |
|
|