NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
pomoc,
~~Ksavier
ff
Wysłany: 20 Lis 2008r. 11:20  
Cytuj
Witam mam prośbe do osób które mogą wiedziec cos na temat stażu pracy.Otóż jestem zaocznym studentem 3 -go roku Prawa ale także osobą bezskutecznie poszukującą pracy ponieważ pracodawcy bardzo niechętnie patrzą na studentów sam nie wiem dlaczego .Urząd Pracy podchodzi do pracy beznajdziejnie jednym rozwiązaniem był dla mnie staż .Jednak urząd pracy odebrał mi ostatnią deske ratunku twierdzac ze nie mam prawa do stazu .Ja nie znajduje żadnych przepisów które zaboniłyby mi podjąc taki rodzaj zatudnienia po za tym wiekowo równiez nie odbiegam od norm dodam ze jestem osobą długotrwale bezrobotną . Wiec moze wie któs czy oni mogą zabronic mi stazu czy tez musza mi go dac ? Prosze o konretne wypowiedzi .Dziękuję

 
 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Lis 2008r. 11:20  
Cytuj

 
 
 
 
~~cyt
ff
Wysłany: 20 Lis 2008r. 18:43  
Cytuj
ksavier chyba byłeś na wajchah jak to przerabialiście masz zaległoci chłopie.mam nadzieje ze nie bedziez potem sadził ludzi taki nie douczony.nie pozdrawiam

 
 
 
 
~~ruda
ff
Wysłany: 20 Lis 2008r. 22:14  
Cytuj
Może kiedyś pracowałeś (ponad 3 miesiące)nie ważne czy na na umowę o dzieło czy o pracę. To byłoby traktowane jako doświadczenie zawodowe i rzeczywiście nie należy Ci się staż.

 
 
 
 
~~Brian
ff
Wysłany: 20 Lis 2008r. 22:22  
Cytuj
Spytaj starszych studentów.Jakiś jesteś dziwny...

 
 
 
 
~~Ksavier
ff
Wysłany: 20 Lis 2008r. 23:56  
Cytuj
Prosić kogoś o pomoc a tu masz Ci los twierdzisz ze niedouczony kolego nie rozumiesz mojej wypowiedzi ja jestem dziwny dlatego ze pytam?
Nie pracowałem nigdzie nie znajduje zadnego przepisu wiec pytam osób postronnych .Po za tym prosiłem o konkretne wypowiedzi a nie ludzi którzy potrafia w łyżce wody utopić .

 
 
 
 
~~Ola
ff
Wysłany: 21 Lis 2008r. 13:08  
Cytuj