NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
Ankieta - Jakość Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Prośba o wypełnienie ankiety
Posty: 16
Dołączył: 21 Lut 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Cze 2010r. 17:56  
Cytuj
Szanowni Państwo!
Jestem studentką ostatniego roku studiów II stopnia uzupełniających magisterskich na kierunku Zdrowie Publiczne. Prowadzę badania naukowe dotyczące oceny jakości pracy podstawowej opieki zdrowotnej na terenie Stalowej Woli. Zwracam się z uprzejmą prośbą o poświęcenie około 10 minut na wypełnienie anonimowej ankiety. W związku z prośbami przesyłam bezpośredni link do ankiety, którą można wypełnić przez internet:
http://www.moje-(...)iU0q354V

Na ankiety czekam do 13.06.2010 r.

Pozdrawiam,
skarbus_1986

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Cze 2010r. 17:56  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 8 Cze 2010r. 18:04  
Cytuj
Już była taka ankieta czy to jakaś druga część??

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 475
Dołączył: 9 Gru 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Cze 2010r. 18:13  
Cytuj
Jeśli dostaniesz mało mailów spróbuj jeszcze raz. Tym razem za pomocą serwisu internetowego do ankiet. Chętnie bym wypełnił ale niestety w takiej formie jak to zrobiłaś nie mam czasu.

Homo res sacra homini /Człowiek człowiekowi świętością/
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 151
Dołączył: 24 Lip 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Cze 2010r. 20:03  
Cytuj
w ramach częściowej odpowiedzi na ankietę o jakże cynicznym tytule - odpowiadam: jeśli można tu mówić o jakości to coś takiego nie występuje!!!