Posty: 10
Dołączył: 28 Paź 2009r. Skąd: STW Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Witam, chciałabym się zapytać czy ktoś korzystał z Play'a na Okulickiego? Chodzi mi szczególnie o tego młodego chłopaka? Bo ja mam bardzo nie przyjemne doświadczenia z nim związane.
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 46
Dołączył: 7 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Korzystałem z usług tego salonu i akurat mam odmienne zdanie. Byłem tam kilkakrotnie (w różnym czasie przenosiłem tam numery trzech telefonów, innym razem brałem mobilny internet)i muszę powiedzieć, że byłem obsłużony jak najbardziej profesjonalnie. Obaj panowie i pani byli bardzo mili, a co najważniejsze mają wiedzę w tym co robią- przynajmniej w moim przypadku. Ja akurat polecałbym ten salon, choć nie wiem jak jest w innych przypadkach.
|
|
Posty: 2083
Dołączył: 26 Cze 2007r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Byłem ze 2 razy, ale potrzebowałem konkretnych informacji, nie miłego wciskania bajek i można było z tymi gośćmi normalnie pogadać, widać było, że wiedzą o czym mówią.
|
|
Posty: 715
Dołączył: 13 Cze 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nieprzyjemne?? tzn jakie?? bo np jeśli nie odpowiedział Ci dzień dobry to rzeczywiście należy go ukarać.
Boże, daj mi cierpliwość, bo jak dasz siłę to ich rozp*erdolę!! |
|
Posty: 1348
Dołączył: 21 Kwie 2010r. Skąd: STALOWA WOLA Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
obsługa fachowa polecam, nie to co w TESCO
tydzien czekalem na wiadomośc, nikt nie oddzwonil, tu chlopaki zalatwili od reki |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja z nimi mialem nieprzyjemne spotkania, oco tylko chcialem spytac to niemieli czasu, badz nieposiadal informacji. Wiecznie kazali dzwonic na biuro obslugi klienta, chyba siedza tam poto aby podac mi informacje zwiazane z moim kontem, a pozatym PLAY ma slabiutki zasieg na co poniekturych wiochach i wogole wszedzie
|
|
Posty: 10
Dołączył: 28 Paź 2009r. Skąd: STW Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
zielony_groch to że ktoś Ci kota rozjechał to nie znaczy że masz być uszczypliwa dla innych. (chyba że normalnie taka jesteś). Poszłam tam z odpowiednimi dokumentami i wiedziałam jaką chcę ofertę na firmę tylko nie wiedziałam jaki telefon do tego sobie wziąć. Oglądałam samsunga i bardzo mi się nie spodobał bo wolno chodził i poprosiłam Pana by pokazał mi HTC a Pan na to że chodzi i wygląda tak samo jak ten samsung po czym dalej siedzi i patrzy się na mnie. Więc ja ponownie proszę o pokazanie tego
HTC a Pan się śmieje i siedzi. Dopiero ten drugi starszy Pan który obsługiwał innego klienta wstał i przyniósł mi tego HTC. W tesco obsługa świetna chłopak powyciągał mi chyba wszystkie telefony doradził i wogule. |
|
Posty: 64
Dołączył: 12 Gru 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
a ja właśnie do młodego nic nie mam, oddawałam dwa razy telefon do nich do serwisu i za pierwszym razem obsługiwał mnie młody. był miły, konkretny, bez problemów przyjął telefon, spisał jasno protokół.
przy odbiorze też byłam zadowolona, mimo, że nie zadzwonił po powrocie telefonu do salonu. za drugim razem miałam do czynienia z tym panem wąsatym. zanim powiedziałam dzień dobry to zrobił mi łaskę, że odłożył gazetę, wytłumaczyłam o co chodzi, że problem nie wynikł z mojej strony, tylko z winy telefonu. on zaś zachowywał się jakbym zawiniła ja i jeszcze dlaczego przychodzę z tym do niego. protokół spisał byle jak, będąc przy tym opryskliwym, aż miałam ochotę pytać czy jest jakaś ankieta dla klientów na temat obsługi w salonie. i oczywiście znów nie zadzwonili jak telefon wrócił z naprawy. w sprawie internetu udałam się do tesco i jestem jak najbardziej zadowolona z obsługi tamtej pani. miła, konkretna, kompetentna. |
|
Posty: 715
Dołączył: 13 Cze 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Taka się urodziłam uszczypliwa, ale dzięki temu dowiedzieliśmy się w jaki sposób potraktował Cie nie tak jak powinno się traktować klienta.
Boże, daj mi cierpliwość, bo jak dasz siłę to ich rozp*erdolę!! |
|
Posty: 5
Dołączył: 15 Sie 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jesem w Play już trzei rok. Wszystkie formalności załatwiam w salonie na Okulickiego i jestem bardzo zadowolona. W lipcu przedłużałam umowę i dzięki właśnie obsłudze nie wzięłam telefonu, na który się bardzo uparłam, a który okazał się bardzo wadliwy. Panowie mi odradzili. Na całe szczęście posłuchałam i wzięłam, który mi zaproponowali i jestem bardzo zadowolona. Szybko się przekonałam że mieli rację, bo wszyscy znajomi, którzy mieli ten telefon (na ten który mi odradzili panowie z play)mają go dziś w serwisie. Poza tym, nie mam czego się przyczepić, zawsze są mili i mają czas wszystko wytłumaczyć, nigdy nie spławiają. W moim odczuciu wszystko jest ok!
|
|
Posty: 2
Dołączył: 2 Marz 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
witam jezeli chodzi o salon play w stalowej woli jest ok tylko obsługa bardzo przykra nie miła kto ich tam zatrudnił juz wole pokonac pare kilometrow i do niska przyjechac fakt ze jest tam tylko jedna osoba ale nikt nie owija w bawelne i potrafi potraktowac klienta w należyty sposób
|
|