Posty: 259
Dołączył: 25 Paź 2010r. Skąd: Z miasta :P Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ostatnia będąc w Play na ul.okulickiego 78 .Zauważyłem że pracownikom tego salonu wo gule nie zależy na klientach .Jedynie zależy im na tych co są pierwszy raz i kupują telefon .A najbardziej to ten młody co tam robi pytam się o propozycje telefonów w abonamencie za 29zł w przystępnej cenie a ten mi pokazuje ściana telefonów do wyboru i tyle .Spławiają klientów i tyle .
A będąc w Tesco w Play miła ,przyjemna obsługa ,interesują się klientem, proponują ,doradzają, pokazują telefony ,jezeli pytasz sie o cenę to oni ci powiedzą .Po prostu nie spławiają tak klientów jak ci na Okulickiego . I z tego miejsca BARDZO POLECAM STOISKO PLAY W TESCO NA UL.PRZEMYSŁOWA 2B |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: PiSlamabad Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Nie zła reklama. Nie wiedziałem, że może być taka konkurencja wewnątrz jednej firmy.
"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny |
|
Posty: 527
Dołączył: 15 Cze 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Nie zła reklama. Nie wiedziałem, że może być taka konkurencja wewnątrz jednej firmy. Zdziwiłbyś się ;-) |
|
Posty: 51
Dołączył: 4 Paź 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie sądzę, że to reklama. Play na Okulickiego to "prywatna firma" sprzedająca usługi sieci Play - natomiast ten w Tesco to Play "oryginalny";). Co do jakości obsługi - nie ma nawet co porównywać. Na Okulickiego wyraźnie liczy się kasa, każdy nawet mało bystry człowiek jest w stanie to dostrzec, w Tesco natomiast zdecydowanie inaczej - tak jak powinno się podejść do klienta.
|
|
Posty: 37
Dołączył: 7 Marz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zależy na kogo trafisz. W Tesco trafiłem na fajnego gościa i na debila więc zależy kto cię obsługuje. Ale na Okulickiego nie zauważyłem miłych osób.
:) |
|
Posty: 59
Dołączył: 5 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
w Tesco jest ich dwóch. Jeden miły, pomoże, doradzi, pogada, zawsze uśmiechnięty
a jeden to istny debil. Niemiły, w dodatku NIC nie doradzi. TRAGEDIA !!! DO ZWOLNIENIA !!! Jeszcze troche i będzie jak osttanio na forum z sklepem kosmetycznym w City Parku !! |
|
Posty: 15
Dołączył: 19 Lut 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
w Tesco jest ich dwóch. Jeden miły, pomoże, doradzi, pogada, zawsze uśmiechnięty
a jeden to istny debil. Niemiły, w dodatku NIC nie doradzi. TRAGEDIA !!! DO ZWOLNIENIA !!! Jeszcze troche i będzie jak osttanio na forum z sklepem kosmetycznym w City Parku !! KRYTYKOWAĆ WSZYSTKICH UMIESZ JAK WIDAĆ ,PWNIE MASZ SIE ZA CHODZĄCY IDEAŁ. a MOŻE BY TAK CIEBIE ZWOLNIĆ W KOŃCU |
|
Posty: 212
Dołączył: 10 Lut 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ja nie znam ani tego sklepu w city parku ani tych punktów obsługi play ( jestem w innej sieci) ale niepokoi mnie jak łatwo używa się tu na forum ostrych słów, jak łatwo, lekko można sobie obrzucać błotem innych, mam wręcz wrażenie, że wylewa się tu swoje frustracje. Pomijam jakieś skrajne zaniedbania ale to, że ktoś się nie uśmiechnie czy nie wyskoczy z pierdylionem ofert po przekroczeniu przez nas progu to dla mnie nie jest powód do linczu.. Ja jestem typem klientki, która nie cierpi nadskakiwania, nie lubię jak mi ktoś trajkocze nad uchem - wręcz uciekam, poza tym mam swoje zdanie wyrobione. Jeśli w czymś się słabo orientuję, coś chcę wiedzieć to otwieram gębunię i zadaję szereg konkretnych pytań. Klient też wypadałoby żeby wiedział po co w ogóle przychodzi. Mi ten cały konflikt jest obojętny ale tak jakoś jednostronnie na wszystko patrzycie i to się rzuca w oczy.
|
|
Posty: 59
Dołączył: 5 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ja również nie lubię nachalności ze strony sprzedawcy.
Ale jeśli podchodzę i się pytam, a ktoś mnie traktuje delikatnie mówiąc z olewką, że muszę od niego wyciącać informację to mi się to NIE podoba ! Bradzo dobzre, że mozna tutaj wyrazic swoje zdanie. Mamy 21 wiek. Mamy prawo oczekiwac od sprzedawców profesjonalizmu - a jak nie ... |
|
Posty: 110
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dokładnie krytykantka się znalazła z ulubioną piosenkarką w obrazku. Idź dziewucho przeglądnij bravo girl, a nie się udzielasz w tematach o których pojęcia nie masz.
|
|
Posty: 2
Dołączył: 23 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tu macie namiar na przedstawiciela, nie musicie ruszać się z domu... Obsługuje firmy ale może też klienta indywidualnego.
I oferta jest znacznie lepsza jak ta z katalogu w salonie. tel. 790031738 |
|
Posty: 288
Dołączył: 1 Gru 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
ja trochę z innej sieci , konkretnie chodzi mi o plusa. jestem tam od kilku dobrych lat, i zawsze chodzilam na "białe bloki" po telefon porady i znajomym mówiłam że tam jest najlepsza obsługa (chodzi mi o panią blondynkę) te "czarne" różnie z nimi bywało. Czasem po twarzy można określić czy ktoś bedzie miły czy nie. kiedy teraz przeniesli tego plusa do Primy. a ta Pani(blondynka) została jeszce chyba przed przeniesieniem kierowniczką wogóle nei wstaje jak ktoś przychodzi, odpowiada z niechęcią , nawet nie jest zainteresowana klientem... więc wole odwiedzić inne salony plusa min niedaleko Billi. i nie mówcie tu o reklamie tylko ja piszę żeby powiedzieć gdzie się na kimś zawiodłam. bo telefon to nie jest coś co można zmieniać codziennie(chyba ze kogoś stać) ale żeby lepiej go wybrać i dowiedzieć się coś więcej to potrzeba kogoś żeby nam pomógl, tam niestety tej pomocy nie dostałam.
ps. to nie jest tylko moja opinia ale i nawet moich znajomych. |
|
Posty: 180
Dołączył: 2 Lut 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Przerobilem w telefonach pare lat i dalej tez ciagne ;) i potwierdzam jesli chodzi o Play to lepiej wybrac sie do Tesco niz na okulickiego.
|
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Play to w ogóle pomyłka a nie sieć, łapią ludzi na tanie telefony i w zamian nic po za tym. Miałem play i już nigdy więcej z ich usług nie skorzystam, a co do salonu koło hali to goście tam sprzedający sami chyba nie wedzą w jakiej branży pracują Jak brałem abonament to mnie obsługiwał koleś w okularach, zero pojęcia na temat tego co mi proponował.
|
|
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A ja tam o salonie na okulickiego mam bardzo dobre zdanie. Akurat przeciwnie do tego w tesco. Przykład. Jestem w play od kupy czasu - praktycznie od początku , miałem różne umowy i różne taryfy i wiedziałem o co chodzi ogólnie. Składało się akurat tak że kończyła się umowa na abonament i chciałem przejść na kartę. W zwiazku z tym trzeba było złożyc odpowiednie pisemko w play. No to uderzam do tesco celem wypełnienia. A pani mi ladnie mówi że trzeba odręcznie pisać i że nie mają żadnego formularza do wypełniania. Odwróciłem się na pięcie u poszedłem do salonu na okulickiego. Tam przemiły pan (o ile kojaże w okularach i chyba pod wąsem) druknoł formularzyk i wręczył do wypełnienia.
Reklamowalem tez tam telefon - rowniez bez zastrzezen. Ogolnie moge polecic. Do tego w tesco nie chadzam chociaz chyba zmienila sie obsluga. Jednak przemila blond pani która odprawila mnie z kwitkiem tam teraz dowodzi |
|
Posty: 46
Dołączył: 7 Wrz 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja akurat mam dobre doświadczenia związane z tym punktem na Okulickiego. Lubię mieć do czynienia z ludźmi konkretnymi, a nie z konioplotami wciskającymi ludziom kit. I tak jestem tam zawsze obsłużony. Nie oczekuję, żeby się kłaniano mi w pas. Tam pracują tacy sami ludzie jak ja, którzy mają swoją godność. Są zawsze grzeczni i kulturalni. Mają wiedzę o tym czym się zajmują. Posiadam tam trzy telefony i internet w playu, więc co jakiś czas tam bywam i zawsze jestem obsłużony jak należy, czy to przez pana w okularach, czy bez, czy przez panią. Swego czasu moja praca polegała na kontakcie z klientami. I powiem tak, jeśli jako klient traktujesz na równi ze sobą i z szacunkiem człowieka, który Cię obsługuje możesz oczekiwać, że on potraktuje Cię tak samo. Niestety wielu ludziom wydaje się, że obsługę można traktować jak kogoś gorszego wręcz jak szmatę. Pamiętajmy: po drugiej stronie biurka, lady, czy skrzynek z jabłkami stoi taki sam człowiek jak my. O tym w tesco się nie wypowiadam, bo nigdy tam nie byłem.
|
|
Posty: 866
Dołączył: 8 Maja 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
To i ja sie wypowiem w tej kwestii. Fakt faktem osoby pracujace sa tam nawet mile. Ale pojawia sie ale. Jakies 2 tyg. chcialem sobie kupic 2 nr tel. Poszedlem tam na okulickiego i mowie do goscia ze chce starter na karte. A pan w swoj mily sposob przez 10 min namawial mnie na abo. Gdy powiedzialem ze abo nie potrzebuje bo mam juz jeden nr to gosc przestal juz byc taki mily. Niezbyt to sie ma do prawdziwej uprzejmosci. |
|
Posty: 289
Dołączył: 16 Marz 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Kurde ludzie mamy 21 wiek jest internet wejdzcie czasem na strone, popytajcie znajomych, pocztajcie jakie dany tel ma funkcje itp. Ja w tym roku przeszedlem z plusa do playa i w sumie jeste zadowolony. Przed podpisaniem umowy poszperalem w necie i wybralem kilka interesujacych pozycji pozniej poszedlem do playa i wybralem ostatecznie.
|
|
Posty: 715
Dołączył: 13 Cze 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Każdy ma prawo do gorszego dnia. Jak cały dzień zejdzie się samo buractwo, których hobby jest narzekanie i wymyślanie to wcale się nie dziwię, że człowiek ma dość. Tak się wydaje, że co to jest, siedzi się cały dzień i oferuje usługi. Zrozumienia forumowicze trochę, nikt nie jest idealny. Wymagacie kultury i uprzejmości? Dajcie ją sami.To nie boli powiedzieć "dzień dobry" jak się wchodzi albo odpowiedzieć na zadane pytanie, czy w czymś nie pomóc. I nie ważne czy to jest pan z salonu, czy pani z hali, jabłuszka sprzedająca. Powtarzam, żądacie kultury?Wykażcie się nią sami.
Boże, daj mi cierpliwość, bo jak dasz siłę to ich rozp*erdolę!! |
|
Posty: 12233
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Tak to już niestety jest - klient złapany - drugi raz się za niego prowizji nie da wziąć, więc się go olewa.
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|
Posty: 50
Dołączył: 26 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zdecydowanie, zgadzam się, ten salon na Okulickiego to porażka.
Poelcam salon w TESCO, miła przyjemna obsługa. |
|
Posty: 319
Dołączył: 27 Maja 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT ja trochę z innej sieci , konkretnie chodzi mi o plusa. jestem tam od kilku dobrych lat, i zawsze chodzilam na \"białe bloki\" po telefon porady i znajomym mówiłam że tam jest najlepsza obsługa (chodzi mi o panią blondynkę) te \"czarne\" różnie z nimi bywało. Czasem po twarzy można określić czy ktoś bedzie miły czy nie. kiedy teraz przeniesli tego plusa do Primy. a ta Pani(blondynka) została jeszce chyba przed przeniesieniem kierowniczką wogóle nei wstaje jak ktoś przychodzi, odpowiada z niechęcią , nawet nie jest zainteresowana klientem... więc wole odwiedzić inne salony plusa min niedaleko Billi. i nie mówcie tu o reklamie tylko ja piszę żeby powiedzieć gdzie się na kimś zawiodłam. bo telefon to nie jest coś co można zmieniać codziennie(chyba ze kogoś stać) ale żeby lepiej go wybrać i dowiedzieć się coś więcej to potrzeba kogoś żeby nam pomógl, tam niestety tej pomocy nie dostałam. ps. to nie jest tylko moja opinia ale i nawet moich znajomych. Ja się z Tobą nie zgodzę. Byłem kilka dni temu w Plusie i obsługiwała mnie blondynka (również pracowała w tym starym plusie na "białych") i była bardzo miła. Mam na myśli tą szczupłą z dłuższymi włosami. |
|
Posty: 18
Dołączył: 20 Paź 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja dostałem lepszą ofertę w Sadomierzu niż W Stalowej Woli. Ta sytuacja jest dopiero dziwna.
|
|
Posty: 866
Dołączył: 8 Maja 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Każdy ma prawo do gorszego dnia. Jak cały dzień zejdzie się samo buractwo, których hobby jest narzekanie i wymyślanie to wcale się nie dziwię, że człowiek ma dość. Co innego jak przyjdzie burak a zupelnie inna sytuacja byla jak przyszedlem ja. Z usmiechem na twarzy dzien dobry i takie tam. I mowie do pana chce kupic starter na karte. A pan na chama i beszczelnie bedzie mi abo wciskal. Jak zobaczyl ze sie mu nie udalo to nagle, sam zaczal sie zachowywac jak burak. |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Każdy ma prawo do gorszego dnia. Jak cały dzień zejdzie się samo buractwo, których hobby jest narzekanie i wymyślanie to wcale się nie dziwię, że człowiek ma dość. Co innego jak przyjdzie burak a zupelnie inna sytuacja byla jak przyszedlem ja. Z usmiechem na twarzy dzien dobry i takie tam. I mowie do pana chce kupic starter na karte. A pan na chama i beszczelnie bedzie mi abo wciskal. Jak zobaczyl ze sie mu nie udalo to nagle, sam zaczal sie zachowywac jak burak. Sorry stary ale jak ten uśmiech jest taki jak postawa w niektóych tematach to sie nie dziwie "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|