Posty: 319
Dołączył: 27 Maja 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Gdzie najtaniej kupię "zimówki" 155/70/R13 (z wymianą)?
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 24
Dołączył: 20 Lip 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
koło torów na przemysłowej jeśli kupisz opony to wymienią Ci je za darmo
|
|
Posty: 49
Dołączył: 11 Sty 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Wymiana jak kupujesz opony jest gratis, a kupić proponuję u Jędrucha na Piaskowej 4, niedaleko klasztoru (zaraz obok przejazdu kolejowego) zawsze można się u niego potargować, albo na Energetyków 5,(LOK) firma ART-GREG - też można się targować.
mycha |
|
Posty: 1530
Dołączył: 16 Sty 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Gdzie najtaniej kupię \"zimówki\" 155/70/R13 (z wymianą)? Pojezdzij po zakładach i popytaj,kazdy zakład przy zakupie opon wymienia je gratis. Najlepiej jak bedziesz wiedział jakich opon szukasz. Za 150- 160 zł/sztk. kupisz Sawy albo Barumki. |
|
Posty: 48
Dołączył: 18 Lis 2010r. Skąd: z nienacka ;) Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Rowniez polecam zaklad obok torow kolejowych , przedewszystkim profesjonalnie podchodza do zmiany opon,
|
|
Posty: 35
Dołączył: 26 Sty 2008r. Skąd: Stalówka Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
kolego ja mam do sprzedania uzywane jeden sezon zimówki Fuldy R13.Komplet 200 zł (4szt).Jak cos to pisz byfuch1_(at)_tlen.pl
Byfuch |
|
Posty: 307
Dołączył: 29 Lis 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
W LOKu mają dębice po 120 zeta
|
|
Posty: 319
Dołączył: 27 Maja 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dzięki za info (interesują mnie tylko nowe opony)
|
|
Posty: 32
Dołączył: 26 Paź 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Rowniez polecam zaklad obok torow kolejowych , przedewszystkim profesjonalnie podchodza do zmiany opon, U mnie tak profesjonalnie dokręcili koła że później sami się męczyli 30 minut żeby je odkręcić a na końcu już trochę wkurzony Pan powiedział że to moja wina bo kazałem dokręcić momentem 110 nm (tak zaleca producent auta) ... |
|
Posty: 7
Dołączył: 27 Lis 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
w internecie poszukaj, oponeo i kilka innych portali
|
|
Posty: 68
Dołączył: 17 Wrz 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Rowniez polecam zaklad obok torow kolejowych , przedewszystkim profesjonalnie podchodza do zmiany opon, Przypuszczam kolego iz masz cos wspólnego z tym zakładem jesli sie mylę to przeprasza. Na wiosnę zmieniałem opony w dwóch samochodach . W obydwóch tapicerka wysmarowana w srodku,(zwróciłem p.Jedruchowi uwage tylko wzruszył ramionami), cisnienie w oponach dobieraja według swojego doswiadczenia a nie według tabel nawet w zadko spotykanych samochodach (taki posiadałem ), na moje pytanie z jakim momentem dokrecone są śruby koł własciciel nie potrafił mi odpowiedzieć ,juz nie wspominajac o posmarowanie smarem miedziowym śrub tak aby w przypadku złapania gumy mozna było samemu zwykłym kluczem a nie pneumatem odkrecic. To jest profesjonalizm ??? Pozostawiam bez odpowiedzi. |
|
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
takie są realia naszych warsztatów - dlatego opony zmieniam sam , warsztat sprowadza się tylko do ich wywarzenia .
|
|
Posty: 1216
Dołączył: 8 Sie 2006r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT momentem 110 nm chyba kNm P.S. W zakładzie obok torów o ile pamiętam - rok temu klucz dynamometryczny wywołał u nich wieelkie zdziwienie. Cieszy natomiast rosnąca świadomość i wymagania klientów Tak powinno być !! |
|
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
nakretki i śruby w kołach powinno sie smarować smarem miedziowym , a koła dokręcać samemu kluczem który mamy na wyposarzeniu auta - wtedy jest gwarancja że jak złapiemy gumę to damy radę koło zmienić sami na trasie ;).
|
|
Posty: 5008
Dołączył: 5 Paź 2010r. Skąd: Konto zawieszone |
|
|
|
Poszukałem w internecie i znalazłem nówki opony i używane felgi(w dwóch rożnych miejscach)Z dostawą, założeniem i felgami ,opony wyszły mi z 2/3 ceny jaka była na Stalówce.Faktem jest,że było to 2 lata temu,i ceny sie zmieniły,ale różnica w proporcjach pewnie pozostała.Do oszczędności dochodzi brak konieczności płacenia dwa razy w roku za wymianę-pozostaje tylko wyważenie.
SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
Posty: 29
Dołączył: 17 Sie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT a koła dokręcać samemu kluczem który mamy na wyposarzeniu auta - wtedy jest gwarancja że jak złapiemy gumę to damy radę koło zmienić sami na trasie ;). jest to jakas metoda ale jednak lepiej dokręcić zalecanym momentem ;) P.S. Kiedyś w "profesjonalnej" wulkanizacji usłyszałem, że nie można stosować smaru miedziowego, bo powoduje zapiekanie się połączeń |
|
Posty: 319
Dołączył: 27 Maja 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
[/cytat]
Na wiosnę zmieniałem opony w dwóch samochodach . W obydwóch tapicerka wysmarowana w srodku,(zwróciłem p.Jedruchowi uwage tylko wzruszył ramionami), cisnienie w oponach dobieraja według swojego doswiadczenia a nie według tabel nawet w zadko spotykanych samochodach (taki posiadałem ), na moje pytanie z jakim momentem dokrecone są śruby koł własciciel nie potrafił mi odpowiedzieć ,juz nie wspominajac o posmarowanie smarem miedziowym śrub tak aby w przypadku złapania gumy mozna było samemu zwykłym kluczem a nie pneumatem odkrecic. To jest profesjonalizm ??? Pozostawiam bez odpowiedzi. Ostatecznie skorzystałem z usług powyższego zakładu, więc lepiej mnie nie straszcie :-) |
|
Posty: 27
Dołączył: 9 Maja 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT momentem 110 nm chyba kNm P.S. W zakładzie obok torów o ile pamiętam - rok temu klucz dynamometryczny wywołał u nich wieelkie zdziwienie. Cieszy natomiast rosnąca świadomość i wymagania klientów Tak powinno być !! jak dokrecisz kolo chociaż 1 kNM to jestes wielki |
|