~~jana | |
|
|
czy w stalowej jest praca tylko przy roznoszeniu ulotek , jako doradcy finansowi w bankach i jako przedstawiciele handlowi? nawet do pracy z ciuchami trudno choc jestem po studiach ekonomicznch. czy teraz tylko znajomosc sie liczy? na necie pisze ze ludzie wracaja z zagranicy?po co do czego? tam zle ale czy tu lepiej? ktos widzial ogloszenie z jakas oferta pracy?
|
|
|
|
|
|
|
|
Dołączył: 0 00 0000r. Skąd: Tarnobrzeg - Stalowa Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Jana idz do urzedu pracy sprawdzaj rozne (nie tylko stalowemiasto) portale Stalowowolskie, przejdzie po miescie. Nikt za Ciebie pracy nie znajdzie. Jest ciezko, ale czasami sie udaje Idz do Tesco na pasaż czy do centrum Stalowa Wola tam zawsze cos wisi.
Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami. |
|
~~jana | |
|
|
to ze pisze taki watek nieznaczy ze sama pracy nieszukam, na rozmowach jzu bylam niestety pokoali mnie lepsi, w pup ez jestem zarejestrowana - ale babka powiedziala mi ze w tej chwili nic niema, tzn do skarem bylo do biura ale tam jzu cv wyslalam a oni dalej kogos poszukuja, podobnie po miescie zostawilam cv w sklepie w centrum i nie ja jedna a ogloszenie dalej wisi , szukam ale jest ciezko, kolezanka rozdala cv po wszytskich bankach w miesci i nikt do tej pory do niej neizadzwonil.
|
|
|
|
|
|
czasami warto poczekać - zanoś ogłoszenia tam gdzie nawet nie szukają pracowników - kto wie, może będą szukać i odezwą się nic nie stracisz a możesz zyskać
|
|
|
|
|
I na Skarem nie licz, tam ciągle kogoś szukają, ale jak kandydat nie ma grupy inwalidzkiej to raczej nie ma szans (mimo, że w ogłoszeniu nie zawsze o grupie inwalidzkiej wspominają).
|
|
~~jana | |
|
|
wlasnie widzialam ze na jednym ogloszeniu jest z grupa a na innym bylo bez.
|
|
|
|
|
|
Spróbuj na poczcie. Podobno listonoszy ciągle potrzebują.
|
|
|
|
|
Też to słyszałem, ale papiery trzeba składać w Tarnobrzegu podobno.
|
|
~~jana | |
|
|
szukam pracy ale odpowiedniej dla siebie.