Posty: 221
Dołączył: 21 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
mam pytanie, gdzie najtaniej mozna wymienic rozrzad? silnik benzynoowy
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1738
Dołączył: 26 Lip 2009r. Skąd: RMI Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
Zalezy jaki samochod
Jedni pija bo musza, Ja pije bo lubie, chyba ze tez juz ku.... musze!!!! |
|
Posty: 3
Dołączył: 11 Sty 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
dobry temat... mam zamiar wlasnie wymienic w passacie B5 1998... i tez zastanawiam sie gdzie najtaniej
|
|
Posty: 27
Dołączył: 3 Wrz 2007r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
zadzwoncie do serwis-auto. dobre ceny na robote częsci.przedewszystkim pytaja jakie maja byc montowane. lepsze czy gorsze. nierobia tak ze wkładają gorsze a liczą za lepsze te droższe.i gwarancia na robote i częsci.
http://www.stalo(...)auto.htm |
|
Posty: 1216
Dołączył: 8 Sie 2006r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
najtaniej jest nie wymieniac.
rozrząd urósł do mitycznego utworu a jego wymiana go rytualu porównywalnego ze skłdaniem ofiary. Trzeba sie zastanowić po co wymieniać, po to żeby sobie ulzyć na duszy, żeby móc pochwalić się ze wlasnie wymieniłem rozrzad!, a może zeby w ogloszeniu napisać ze zmieniany rozrzad ? rozrząd to nie jest jest kilka kółek i kawałek paska gumowego, ktore wsadzamy w pewne miejsce w silniku. Rozrząd to zespół elementów, które by spełniać niezawodnie swoją funkcję muszą być polaczone ze soba jak i z pozostałymi elementami silnika (czyli musza wzajemnie ze soba wspolpracowac). I to jest klucz do sukcsu - to polaczenie. najtaniej jest nie wymieniac. Silnik nie traci wtedy w sposób gwałtowny na swojej niezawodności. Najtansza wymiana to diametralne zwiekszenie ryzyka awarii. Wystarczy poczytać na forach ilu osobom "stzrelił" pasek (czy tez inny element rozrzadu) rozrządu który był fabryczny, a ilu stzrelił ten wymieniany, niekiedy zaraz PO wymianie. Ile kłopotów bywa po niepoprawnej wymianie. tania wymiana to wymiana 2x, z tym, że 2x dochodzi czeto remont silnika i awaria w najmniej spodziewanym momencie. Jesli mamy to robić w mysl mitycznego rytuału - zostawmy to co jest. Jest dobre i dobrego się nie psuje. Jesli natomiast faktycznie zalezy nam na zmniejszeniu awaryjnosci jednostki napędowej - zastanówmy się nie jak najtaniej, ale jak NAJLEPIEJ wykonać tą prezycyjną operację. Zadbajmy o części, ale pzredewszystkim zadbajmy o montaż zgodnie z wytycznymi producenta. Wybierzmy taką osobę, taki zakład, gdzie będziemy spokojni o wymianę. Najlepiej sami zasięgnijmy instrukcji serwisowych i sparwdźmy czy montaż odbywa się zgodnie z nimi. Pamiętajmy rowniez - kazda wymiana to operacja, to ingerencja. Nigdy nie skracajmy przebiegów do wymiany. Wymieniajmy keidy zaleca producent, lepiej później jak WCZESNIEJ ! |
|
Posty: 124
Dołączył: 26 Maja 2009r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT dobry temat... mam zamiar wlasnie wymienic w passacie B5 1998... i tez zastanawiam sie gdzie najtaniej Warsztat który się znajduje obok turbo ronda, nie pamiętam nazwy ale podjedź i zapytaj. (tanio nie jest ale przynajmniej wiedzą co robią) |
|
Posty: 673
Dołączył: 13 Sie 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
SM - walnąłeś prawie kazanie ;). Temat jest prosty - rozrząd wymienia się zgodznie z zaleceniami ksiażki serwisowej danego modelu czyli zazwyczaj co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów przebiegu . Druga sprawa to pasek wypada kupić markowy ,zalecany do danego modelu - paragon zakupu . Po trzecie wymiana tylko w serwisie który wystawi ci fakturkę imienną naprawy-wymiany rozdządu . Tylko wtedy można reklamować wadliwy pasek który strzelił , ewentualnie jak coś sknocił serwis można domagać się odszkodowania przed sądem - bo są na to papiery . Pozdro.
|
|
Posty: 1767
Dołączył: 6 Gru 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT najtaniej jest nie wymieniac. rozrząd urósł do mitycznego utworu a jego wymiana go rytualu porównywalnego ze skłdaniem ofiary. Trzeba sie zastanowić po co wymieniać, po to żeby sobie ulzyć na duszy, żeby móc pochwalić się ze wlasnie wymieniłem rozrzad!, a może zeby w ogloszeniu napisać ze zmieniany rozrzad ? rozrząd to nie jest jest kilka kółek i kawałek paska gumowego, ktore wsadzamy w pewne miejsce w silniku. Rozrząd to zespół elementów, które by spełniać niezawodnie swoją funkcję muszą być polaczone ze soba jak i z pozostałymi elementami silnika (czyli musza wzajemnie ze soba wspolpracowac). I to jest klucz do sukcsu - to polaczenie. najtaniej jest nie wymieniac. Silnik nie traci wtedy w sposób gwałtowny na swojej niezawodności. Najtansza wymiana to diametralne zwiekszenie ryzyka awarii. Wystarczy poczytać na forach ilu osobom \"stzrelił\" pasek (czy tez inny element rozrzadu) rozrządu który był fabryczny, a ilu stzrelił ten wymieniany, niekiedy zaraz PO wymianie. Ile kłopotów bywa po niepoprawnej wymianie. tania wymiana to wymiana 2x, z tym, że 2x dochodzi czeto remont silnika i awaria w najmniej spodziewanym momencie. Jesli mamy to robić w mysl mitycznego rytuału - zostawmy to co jest. Jest dobre i dobrego się nie psuje. Jesli natomiast faktycznie zalezy nam na zmniejszeniu awaryjnosci jednostki napędowej - zastanówmy się nie jak najtaniej, ale jak NAJLEPIEJ wykonać tą prezycyjną operację. Zadbajmy o części, ale pzredewszystkim zadbajmy o montaż zgodnie z wytycznymi producenta. Wybierzmy taką osobę, taki zakład, gdzie będziemy spokojni o wymianę. Najlepiej sami zasięgnijmy instrukcji serwisowych i sparwdźmy czy montaż odbywa się zgodnie z nimi. Pamiętajmy rowniez - kazda wymiana to operacja, to ingerencja. Nigdy nie skracajmy przebiegów do wymiany. Wymieniajmy keidy zaleca producent, lepiej później jak WCZESNIEJ ! o czym ty lolku piszesz??? lepiej póżniej niż wcześniej??? jak sam napisałeś czerpiesz swoją wiedzę z for internetowych nie popartą żadną wiedzą praktyczną a filozofujesz jak ksiądz, ale zawiodłeś mnie bo nie napisałeś nic o swoim ulubionym kluczu dynamometrycznym |
|
Posty: 112
Dołączył: 4 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Jak słyszę najtaniej to mi rece opadają.Goscie pewnie ledwo maja na paliwo, a do tego zle złozony rozrzad bo miało byc tanio to katastrofa finansowa. Dopiero sie to docenia jak zerwie sie pasek,ale wtedy juz za póżno i drapie się jeden z drugim po głowie zrzeba było zrobić raz, a dobrze było by najtaniej.Popieram w 100% SM.
|
|