NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
zdjęcie w wizytówce, jak to wkleić?
Posty: 804
Dołączył: 17 Paź 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 14 Kwie 2011r. 10:37  
Cytuj
Jestem komputerowym laikiem ale podobają mi się wizytówki ze zdjęciami a nijak nie mogę takowej zrobić.

życie to nie uleczalna choroba, zawsze kończy się śmiercią :P
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Kwie 2011r. 10:37  
Cytuj

życie to nie uleczalna choroba, zawsze kończy się śmiercią :P
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5011
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Kwie 2011r. 11:02  
Cytuj
w wordzie robisz?? w wizytówce wstaw - obraz i ustawiasz rozmiar i układ - przylegający

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 804
Dołączył: 17 Paź 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 14 Kwie 2011r. 14:47  
Cytuj
W Wordzie czy Photoshopie umiem sobie poradzić. Chodziło mi o to tutaj jezyk np. tego miśka którego masz. Jak próbuję wstawić zdjęcie w JPG to mi wyskakuje komunikat że nie prawidłowy format , że można jpg smiech2smiech2, gif itd. no to zmieniam na gif i dalej nic chytry

życie to nie uleczalna choroba, zawsze kończy się śmiercią :P
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 339
Dołączył: 11 Sty 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 14 Kwie 2011r. 15:06  
Cytuj
Ms office Publisher. W tym programie tworzą się gazety, wizytówki też tam można robić.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 804
Dołączył: 17 Paź 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 14 Kwie 2011r. 15:08  
Cytuj
CYTAT
Ms office Publisher. W tym programie tworzą się gazety, wizytówki też tam można robić.