NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Zdrowie i uroda »
Nowy Temat Odpowiedz
Dr. Zeman wizyta prywatna i USG za ile na oś. Ogr?, Dr Zeman wizyta prywatna i USG za ile?
Posty: 190
Dołączył: 25 Marz 2011r.
Skąd: Stalowa Wola,
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2011r. 15:11  
Cytuj
Witam wszystkich. Chciałabym uzyskać informacje odnośnie ceny wizyty u doktora Zemana na oś. Ogrody. Jestem w ciąży( 8 tydz) i lekarz do którego chodzę, ostatnimi czasu stał się , że tak powiem delikatnie mało pomocny... chciałabym pójść do dr Zemana prywatnie zbadać się i zrobić USG czy ktoś może mi napisać w jakiej cenie może się ta wizyta mieścić? z góry dziękuję za odpowiedź.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2011r. 15:11  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 219
Dołączył: 16 Wrz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2011r. 15:39  
Cytuj
ja jakiś czas temu chodziłam do niego i płaciłam za usg 60 zł a za wizytę 50 zł , fakt to było kawałek temu więc i ceny pewnie poszły w górę.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 85
Dołączył: 5 Kwie 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2011r. 16:09  
Cytuj
wizyta teraz kosztuje 60 zł a USG 80 zł

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 190
Dołączył: 25 Marz 2011r.
Skąd: Stalowa Wola,
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2011r. 16:21  
Cytuj
dziękuje ślicznie za tak szybką odpowiedź a czy Pan doktor jest na tyle sympatyczny, że można mu bez problemu powiedzieć o swoich problemach z ciążą i obawach? pytam o to bo "mój" Pan doktor wszystko skwitował "tak ma być a USG zabraniam na razie robić".....

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 51
Dołączył: 13 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 29 Kwie 2011r. 17:05  
Cytuj