NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »
Nowy Temat Odpowiedz
1 2 »
Linea Detox, Linea Detox
Posty: 313
Dołączył: 2 Wrz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Maja 2011r. 17:23  
Cytuj
witam czy morze ktoś na forum stosował tabletki Linea Detox? w internecie jest mnóstwu opinii na ten temat ale ja chce poczytać sprawdzonych opinii czekam na odp...

bzzzzzz
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Maja 2011r. 17:23  
Cytuj

bzzzzzz
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 307
Dołączył: 23 Gru 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Maja 2011r. 18:27  
Cytuj
Nie wiem, nie znam się ale słowo detox kojarzy mi się z oczyszczeniem organizmu i jak na tej zasadzie to działa to polecam naturalne w 100% sposoby.

Odważni nie żyją wiecznie ale ostrożni nie żyją wcale !!!
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 87
Dołączył: 1 Sty 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Maja 2011r. 09:49  
Cytuj
witam
tego cuda nie uzywam ale zaczolem FAST SLIM
coz efekty - jesli beda lub nie - moge podac umiech
narazie jest to 4 dzien wiec za wczesnie na opinie
pozdr

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 313
Dołączył: 2 Wrz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Maja 2011r. 10:03  
Cytuj
gibi dzięki za odp pisz bo jestem ciekawa czy będą efekty...

a widzę ze linea detox ludzie w stw chyba nie uzywaja możne za droga..?

bzzzzzz
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 87
Dołączył: 1 Sty 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Maja 2011r. 11:43  
Cytuj
CYTAT
gibi dzięki za odp pisz bo jestem ciekawa czy będą efekty...

a widzę ze linea detox ludzie w stw chyba nie uzywaja możne za droga..?


za droga umiech - fast slim 60 tabl. - 90 zl w dobrej promocji ze tak powiem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5011
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Maja 2011r. 11:59  
Cytuj