Posty: 6
Dołączył: 25 Marz 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Lepiej wybrać tesco lub allegro - tak jak powiedziała osoba tam pracująca...
|
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1998
Dołączył: 3 Lip 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Chodzi o ten sklep w pawilonie Tesco? Nie mam żadnych zastrzeżeń
Obsługa krytykuje sama siebie? Przedstaw ich opinię. A może konkurencja chce stworzyć taki , bo sprzedaż spada? |
|
Posty: 6
Dołączył: 25 Marz 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Żadna konkurencja moja opinia dopiero co stamtąd wróciłem...
niestety sami krytykują siebie... dlatego lepiej wybrać sklep co jasno określa że maja zwroty. Ja tam zakupów więcej nie zrobię i szczerze odradzam pozostałym FRONTEM DO KLIENTA - DLA NIECH TO POJĘCIE JEST NIEZNANE Pozdrawiam |
|
Posty: 5016
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zwroty na nich nakłada ustawa, wiec nie gadaj.
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 6
Dołączył: 25 Marz 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Owszem nakład jak na każdy inny sklep, lecz inni jakoś mogą je "praktykować"...
|
|
Posty: 18
Dołączył: 26 Lut 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Niedawno kupiłam tam lodówkę i w domu okazało się, że jest troszkę porysowana. Po telefonicznej rozmowie z jednym z pracowników przyjechali i bez problemów wymienili na nową
|
|
Posty: 18
Dołączył: 26 Lut 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
znacznie gorzej jest w media expert, tam około trzy tygodnie trzeba czekać na przyjazd serwisanta do sprawdzenia lodówki
|
|
Posty: 314
Dołączył: 15 Marz 2009r. Skąd: Stahlwille Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT NIE KUPUJCIE TAM To polecenie? [quote hamska obsług,[/quote] Aha. Ale ten sklep to cię nieco przerasta. Zacznij może od księgarni? |
|