NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
Jaki samochód 4x4 do 20 tys ?,
Posty: 36
Dołączył: 3 Lut 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Paź 2011r. 01:05  
Cytuj
Jaki samochód 4x4 do 20 tys ?

Musi mieć:
- reduktor
- blokady mostów - tutaj będzie problem bo wszelakie SUVy nie mają blokad. Stąd pytanie czy można np. w Pajero Pinin założyć blokady mostów ?
- cena ok 20 tys.
- wygląd w miarę nowy.

Przeznaczenie: autko jako drugie - na wycieczki w lekki teren, ale nie tylko w teren, stąd musi mieć minimum wyglądu i komfortu. Uazy odpadają potluczony

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Paź 2011r. 01:05  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 102
Dołączył: 31 Sie 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Paź 2011r. 01:13  
Cytuj
Nissan Patrol umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Paź 2011r. 07:24  
Cytuj
Prawdziwa rasowa terenówka to Suzuki Samuraj albo jego bardziej cywilizowany następca Jimny.
Może nie wyglądają bojowo ale w terenie łykają chyba z 80% większych kumpli z branży.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Paź 2011r. 07:59  
Cytuj
Samuraj tak, jimmyv- trzeba mocniej przerabiać, z tych kryteriów co podałas albo mercedes gellagenwagen z lat 80 z armi niemieckiej ( wyjdzie mniejwiecej tyle z opłatami jak poszukasz) lub patrol y60 bo na 61 braknie chyba że dodasz dyszke.
Pamiętaj że eksploatacja w terenie znacznie podwyższa koszty utrzymania auta które przy intensywnym uzytkowaniu idzie w dziesiątki tysięcy rocznie bo tu olej, tam piastka, jakis przegub klęknie, sprzęgło puści co jakieś 800 godzin w terenie przy duzych kołach i leci sporo kasy.
Siedzę w tym klimaci od 2 lat z dwoma patrolami na prawym i rajdówka jest znacznie tańsza w uzytkowaniu niz terenówka.
A z tego co podałaś tylko patrol y60 z silnikiem 2.8 ( boże uchowaj inny silnik ) najlepiej z holandi/ belgi bo tam nie katuja ich tak w terenie.
Po zakupie takiego auta licz 4-6 tys na wymiane rozrządu, pompy wody, oleju, swiec, przewodów, opon itp

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »