|
|
|
Witam, mam ochotę http://promo(...)lewidza# takie coś wykupić w UPS tylko pytanie czy w stalowej woli w bloku założą mi to ?
Jestem raczej zielony w te sprawy proszę o pomoc. Mieszkam na Wyszyńskiego. (środmieście) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak juz cos to w UPC a nie UPS. W Stalowej nie sa dostepne uslugi UPC.
|
|
|
|
|
z tego co słyszałem to ponoć UPC Stalówki nie obsługuje :/ gdyby jednak coś się zmieniło daj znać ... pakiet wygląda przyzwoicie
"Wilki nie przejmują się tym , co myślą o nich barany" |
|
|
|
|
Pakiet jest faktycznie niezly. Wystarczy wejsc w link podany przez michallo12 i kliknac poprawej ZAMOW. Tam przy wpisywaniu miasta pojawiaja sie podpowiedzi miast po wpisanych literach (jak w google). Po wpisaniu jedynie "St" sa tylko 3 pozycje - nie ma wsrod nich stalowej ;) a TBG za to jest...
|
|
|
|
|
Zauważcie, że Rzeszowa też tam nie ma. Dziwna sprawa
|
|
|
|
|
wpisz w google upc rzeszow... tam faktycznie ich nie ma
|
|
|
|
|
To jeżeli nie UPC to może Netia w Stalowej działa, jest może ich salon w naszym mieście?
|
|
|
|
|
NIE POLECAM UPC TO DNO ZAŁATWIĆ COŚ U NICH GRANICZY Z CUDEM ZA SYGNAŁEM TRZEBA DZWONIĆ DO KATOWIC,NICZEGO NIE MOZNA SIĘ DOPROSIĆ.
|
|
|
|
|
Być może wkrótce będziecie mieli okazję przekonać się sami:
"UPC Polska poinformował, że dzisiaj podpisana została przedwstępna umowa zakupu akcji Multimedia Polska. Wartość przejęcia wynieść może 3 mld zł. Multimedia Polska to trzeci co do wielkości operator kablowy na polskim rynku. Na koniec drugiego kwartału Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz 831,5 tys. abonentów. Po połączeniu spółek, UPC Polska będzie miał łącznie ponad 2,266 mln klientów." Źródło: Telepolis.pl: UPC Polska przejmuje Multimedia Polska. |
|
|
|
|
UPC właśnie kupiło Multimedia Polska więc trzeba chwilę poczekać na ich nową ofertę ,czyli w Stalówce będzie.
|
|
|
|
|
buahahaha....