NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 5 6 7 8 9 10 11 ... » »»
Papierosy,marihuana legalizować czy nie, wszystko o używkach
Posty: 278
Dołączył: 22 Lut 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 15 Lis 2011r. 21:34  
Cytuj
Pozwolę sobie zamieścić kilka ciekawych informacji:

15 faktów o marihuanie, które powinieneś znać

Statystycznie, ty lub ktoś kogo znasz przynajmniej raz próbował marihuany. Czy wiedziałeś, że marihuana była używana raczej jako roślina doniczkowa niż jako lekki środek odurzający? Była używana w USA od czasów jego powstania… ale nie jako narkotyk. Czytaj dalej aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat specyficznego zioła.

1. Czemu jesteś tak głodny podczas odurzenia?
Aktywny składnik THC powstrzymuje receptory kannabinoidów znane jako CB1. Te receptory są także zaangażowane w powiadamianie hormonu tłumiącego apetyt – leptynę. Kiedy CBI (na infografice raz jest CB1, raz CBI, ale nie znam się na tyle, by wiedzieć które jest właściwe) jest zablokowane, leptyna nie zostaje aktywowana.

2. Jest prawie niemożliwym aby przedawkować marihuanę. Aby kogoś zabić potrzebne jest 800 jointów. Ta osoba nie umrze jednak z powodu THC, ale ze względu na zatrucie tlenkiem węgla.
LICZBA ZGONÓW PO ZAŻYCIU NARKOTYKÓW PRZYPADAJĄCA NA ROK:

Alkohol – 85000
Przepisane lekarstwa – 18675
Kofeina – 5800
Aspiryna/Ibuprofin – 7600
Kokaina – 2390
Heroina – 2147
Marihuana – 0

3.Paragwaj jest największym producentem marihuany na świecie.

4. Po raz pierwszy użyto marihuany w Chinach w roku 1737 jako lekarstwo łagodzące ból reumatyzmu i artretyzmu.

5. Pierwsze przepisy które dotyczyły marihuany w Ameryce nakazywały farmerom uprawiać konopie. Kolonie używały jej do produkcji ubrań, żagli i lin.

6.George Washington i Thomas Jefferson posiadali plantację konopi. Jefferson napisał Deklarację Niepodległości na papierze z konopi.