NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »
Nowy Temat Odpowiedz
problem z instalacją gazowa DT gaz system ,
Posty: 50
Dołączył: 16 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2011r. 17:34  
Cytuj
założyłem inst gazową w listopadzie 2009 roku u pana S.tuż przed upływem gwarancji tzn (ok 2 m-ce )zaczęły się problemy z inst.po rozgrzaniu się silnika motor nie wiedział na której mieszance ma jechać gaz czy benzyna w serwisie stwierdzono wadę komputera który 2-krotnie wymieniono.Nie rozwiązało to problemu.Pan S.stwierdził ze problem jest w samochodzie udałem się więc do elektryka który stwierdził że elektryka sam. jest ok.w tej chwili problem polega na tym że auto nadal nie wie na której mieszance jeżdzić raz jedzie na benzynie raz na gazie-szczególnie nasila się podczas zwiększonej wilgotności powietrza i przy hamowaniu!pomóżcie bo już nie wiem co mam robić! Z góry dziękuję. Ten samochód to renault thalia 1.4 8v a instalacja to wtrysk sekwencyjny

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2011r. 17:34  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 52
Dołączył: 30 Lis 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2011r. 18:02  
Cytuj
spróbuj pojechać do Bochnackiego. To jest na Agatówce w pobliżu salonu Skody i stacji "Bliska". Tam spytaj, to dokładnie wytłumaczą którędy dojechać, bo robiona jest kanalizacja i uliczki są rozkopane.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 25
Dołączył: 15 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Gru 2011r. 18:30  
Cytuj
jak nic problem z sygnałem obrotów - komp gazowy gubi info, że silnik pracuje i wtedy wrzuca Ci benzynę. A p. B zrobi Ci jak trafisz na dobry humor, co u niego bywa baaardzo sporadycznie. ;)
i mimo wszystko problem może leżeć po stronie auta - sprawdzić dokładnie czujniki obrotów wałka rozrządu, wału korbowego, oraz cewkę (cewki).

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 91
Dołączył: 12 Paź 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 07:34  
Cytuj
tak jak pisze huwe1-problem jest z sygnalem obrotow a raczej jego odczytem-jesli nasila sie to w dni wilgotne to moim zdaniem uklad zaplonowy wysokiego napiecia swoim polem zakloca prace komp gazowego-mialem juz dwa takie przypadki i dokladnie tak sie wlasnie dzialo-czyli do wymiany kable swiece-prostym sposobem bedzie owinac komp gazowy w folie aluminiowa,byc moze tez i wiazki-wtedy sobie zobaczysz czy problem ustapil

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 280
Dołączył: 7 Lip 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 09:37  
Cytuj
DT gaz system to najgorsze gówno jakie można zamontować pod maske, nie wiem czego Słowik to montuje.Wystarczy poszukać info o tej marce i chyba nie ma ani jednej dobrej opinii o tym sterowniku. Podejrzewam że montaż też jest lipny co w połączeniu z tym " sterownikiem" powoduje problemy. Jeśli chcesz pojeździć tym autem dłużej wywal to i załóż Staga dobre wtryski i niech ktoś zamontuje to zgodnie ze sztuką i zapomnisz o problemach z gazem.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 50
Dołączył: 16 Lis 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 13:00  
Cytuj
Dziękuję za wszystkie rady teraz też wiem że DT gaz system to najgorsze dziadostwo ale jak się montuje trzecią instalację u gościa to człowiek myśli że wszystko będzie ok tak jak z poprzednimi! Oczywiście wykorzystam wszystkie porady ale prosiłbym Was jeszcze o jedno-tzn słyszałem dużo dobrego o warsztacie pana Jarosława Piekarza.Podobno ma warsztat gdzieś w Nisku.Jeśli miał ktoś z Was styczność z tym warsztatem proszę o opinię-z góry dziękuję.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 280
Dołączył: 7 Lip 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 13:12  
Cytuj
Odpuść sobie gazowników z naszej okolicy, udaj się tu :

http://www.multiserwis.mielec.pl/

lub tu :

http://adamrogowski.net/

być może tanio nie będzie ale za to jak należy.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 25
Dołączył: 15 Sie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 13:19  
Cytuj
Do J. Piekarza nie ma w zasadzie po co jechać, jeśli masz co innego niż BRC lub STAG. z DT jest jeszcze dodatkowy problem - zahaślony soft. jeśli montażysta po wgraniu programu założył na softa hasło, żeby mu np. nikt ostawień nie ruszał to możesz sobie..... jeździć. Należy wtedy dzwonić do przedstawiciela DT i dosłownie wyprosić hasło awaryjne. Ogólnie soft bardzo kiepski, z małymi możliwościami dodatkowych ustawień.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 10
Dołączył: 11 Gru 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 13:21  
Cytuj
gonia-18 do Piekarza uwazam ze mozesz spokojnie sie udac. Warsztat ma na ulicy Dolnej to jest kolo cmentarza w Nisku(Barce)przed mostkiem wzdłuż rzeczki barcowka jadac od bylych Zakladow Miesnych.
Koles robił mi instalacje w dwoch autach,wszystko sprawuje sie bez zarzutu.Polecam.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 400
Dołączył: 19 Kwie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 11 Gru 2011r. 18:29  
Cytuj
[cytat]DT gaz system to najgorsze gówno jakie można zamontować pod maske, nie wiem czego Słowik to montuje.Wystarczy poszukać info o tej marce i chyba nie ma ani jednej dobrej opinii o tym sterowniku. Podejrzewam że montaż też jest lipny co w połączeniu z tym \" sterownikiem\" powoduje problemy. Jeśli chcesz pojeździć tym autem dłużej wywal to i załóż Staga dobre wtryski i niech ktoś zamontuje to zgodnie ze sztuką i zapomnisz o problemach z gazem. [/cytat

Dokładnie tak jest kolego jak piszesz.
Miałem podobny problem, dopiero po ponownym przelutowaniu wszystkich połączęń zaizolowaniu ich koszulkami termokurczliwymi pomogło , dodam że musiałem to zrobić sam.
DT gaz spalanie gazu raz 8 l innym razem 15 l na tej samej trasie.:szok:

POSIADANIE WŁASNEGO ZDANIA NIE JEST ŻADNYM PRZESTĘPSTWEM.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Rozmowy na każdy temat. »