Posty: 34
Dołączył: 14 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Art-Gab Czy wy również zamówiliście tam meble, zostawiliście zaliczkę i pomimo upływu 2.5 miesiąca nic ??
Czy Pan Łukasz Knysz to kolejny właściciel, po Piotzre z Gawo, który inkasuje zaliczki - a następnie ogłosi bankructwo ? Czy to taka obecnie moda na kończenie działalności ? |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 14
Dołączył: 12 Gru 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Proszę Panią/Pana o podanie numeru kontaktowego lub skontaktowania się z nami celem wyjaśnienia pomówień na temat sklepu ART-GAB . Proszę o kontakt pod numerem telefonu 664-065-378 / 15/843-04-37
Proszę o pilny kontakt a nie o oczernianie salonu meblowego art-gab gdyż nigdy nie zaistniała taka sytuacja w salonie . |
|
Posty: 9
Dołączył: 25 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
No Oczywiście że kupowałem tam meble i muszę napisać wszem i wobec że obsługa bardzo miła, mebledobrej jakości a na dostawę mebli nie czeka sie dłużej niż w pozostałych sklepach meblowych, ogólnie rzecz biorąc sklep warty zobaczenia i nie mówie tylko z mojej perpektywy kupienia mebli ale również innych znajomych którym zakup mebli również się udał.
|
|
Posty: 34
Dołączył: 14 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Nie odbieracie telefonów i chcecie by się z Wami kontaktować tel.
To ja przypomnę. Wpłata zaliczki: 03.10.2011. Wstawić wystawione pokwitowanie ? |
|
Posty: 9
Dołączył: 25 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dobrze że sam właściciel sklepu się tu wypowiada świadczy to tylko o tym że taka sytuacja na pewno nie miała miejsca, a komuś zależy tylko na oczernianiu innych ale chyba tylko z zazdrości bo inaczej tego nie umiem wytłumaczyć.
Brawa dla właściciela - sklep godny polecenia |
|
Posty: 2
Dołączył: 10 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ehh - takie czasy. Nie jestes jedyna osobą. Są nieterminowi. Ja na mable po wpłacie zaliczki czekałem 2 miesiące ... Dziesiątki telefonów. Słodkie gadanie "jutro, w poneidziałek za tydzień".
Napastuj ich - mi się udało - Tobie też. |
|
Posty: 9
Dołączył: 25 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A może poprostu tych mebli jeszcze nie było nie przesadzaj w innych sklepach też długo czeka się na meble, ludzie myslą że jak w jeden dzień zamówią meble to je będą mieć na drugi dzień.
Jak ci nie pasuje to idź do chłopaków i tam się rozmów a nie oczerniasz wszystkich, a dodzwonić sie można gwarantuję |
|
Posty: 2
Dołączył: 10 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Można - z ukrytego nr
Nie daruj im. Dzwoń. Dobijaj się. Dziady i tyle. |
|
Posty: 14
Dołączył: 12 Gru 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
sloneczny_uklad
Proszę o kontakt telefoniczny 664-065-378 lub biuro_(at)_art-gab.pl |
|
Posty: 9
Dołączył: 25 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
i jeszcze proszę mi wyjaśnić dlaczego kolejny bankrut bo nic mi otym nie wiadomo a raczej wiem że prosperują bardzo dobrze więc zanim nazwiesz kogoś bankrutem to skontaktuj się z ihc księgowym, chyba że jesteś może wróżką albo wróżbitą.
|
|
Posty: 9
Dołączył: 25 Lis 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
I jeszcze dodam że takie pomówienia nadają się tylko do sądu wiec do właścicieli ART GAB proszę weźcie to pod uwagę
|
|
Posty: 3559
Dołączył: 4 Sie 2010r. Skąd: Stalówka Konto zawieszone |
|
|
|
@!!! ... jak na zadowolonego "klienta" dość zastanawiająco intensywnie bronisz tego sklepu
Ja dodam do tego tylko tyle Nie miałem do czynienia z tym sklepem ale gdyby mnie tak zwodzili i nie wywiązywali się z umowy ... lekarstwo jest tylko jedno ... umowy są po to by je łamać jak uczy przykład i płace powiedzmy 80% ceny niech się ewentualny producent nauczy dotrzymywać umów "Wilki nie przejmują się tym , co myślą o nich barany" |
|
Posty: 34
Dołączył: 14 Sie 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Dostałem kolejny termin - kolejne 2 tyg.
Zaliczki zwrócić nie mogą |
|
Posty: 5
Dołączył: 13 Gru 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A co się dziwić. Nie płacą swoim podwykonawcą to będą zaliczki zwracać ?
Już wiem gdzie w nowym roku nie zamówię mebli. |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ciekawe jaką premie na święta dostał @!!! za tak mocną obronę ewentualnie jakiś fotel albo szafkę gratis Nie broń tak tego sklepu bo skąd wiesz w jakiej sytuacji jest słoneczny?? A co do sklepu to się nie wypowiadam bo nawet nie wiem gdzie się znajduje?? Maja jakąś stronke internetową z produktami??......... @!!! normalnie szok
|
|
Posty: 157
Dołączył: 9 Wrz 2008r. Skąd: Nisko Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Maja jakąś stronke internetową z produktami??: art-gab.pl a wracając do kwestii formalnych - zgodnie z prawem polskim, jeżeli usługodawca nie wywiązał się z umowy, to możesz zażądać zwrotu zadatku w podwójnej wysokości (jak wpłaciłaś 1000, powinni oddać Ci 2000). gmeranie i pomówienia, że art-gab jest bankrutem, nie jest na miejscu. fotograf Artur Bukowski | mail: ab@arturbukowski.pl, | 0048 600 80 77 44 | gg:2093740 fotografia ślubna Stalowa Wola - http://www.arturbukowski.pl | portret fashion glamour - http://www.arturbukowski.com |
|
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r. Skąd: PiSlamabad Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
A na jakiej podstawie twierdzisz, że należy się podwójny zwrot wpłaconej zaliczki. Który artykuł, jakiego prawa tak mówi?
"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny |
|
Posty: 157
Dołączył: 9 Wrz 2008r. Skąd: Nisko Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
KC, art. 394 § 1.
fotograf Artur Bukowski | mail: ab@arturbukowski.pl, | 0048 600 80 77 44 | gg:2093740 fotografia ślubna Stalowa Wola - http://www.arturbukowski.pl | portret fashion glamour - http://www.arturbukowski.com |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
czarny brukers ma racje, troche za bardzo wyskoczył z textem, że bankruci .......aleeeeeeee jeżeli go naprawde w bambuko robią to bardzo dobrze, że pisze na forum
|
|
Posty: 331
Dołączył: 18 Sie 2008r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
On tylko zapytał czy to kolejny bankrut
|
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Niech kolega da skan badz foto potwierdzenia wpłaty z datą i będzie miał nie zbity dowód że naprawdę w kulki lecą jeżeli chodzi o czas realizacji
|
|
Posty: 83
Dołączył: 4 Wrz 2010r. Skąd: ŚrŚ Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Ja zamawiałam sofe w tym sklepie i nie miałam
żadnych problemów zaliczkę zostawiłam a za 3 tygodnie miałam sofę już w domu. |
|
Posty: 14
Dołączył: 12 Gru 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Odp. do słoneczny układ na temat terminu i twojej wypowiedzi .
Nie pisz na forum takich głupot bo na nasza prośbę na forum nie odezwałeś się telefonicznie ani @ ani osobiście w sklepie . Nie wiem o co ci chodzi ale nie oczerniaj mojego sklepu na forum . Proszę prześlij potwierdzenie albo zapraszam na sklep . |
|
Posty: 1264
Dołączył: 12 Paź 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT A może poprostu tych mebli jeszcze nie było nie przesadzaj w innych sklepach też długo czeka się na meble, ludzie myslą że jak w jeden dzień zamówią meble to je będą mieć na drugi dzień. No nie wiem...jakby ich nie było to nie mogłby ich kupic chyba nie ?? Ja sie nie spotkalem z taka sytacja aby dlugo czekalo sie na zamowione meble . Nie dawno kupowałem stolik pod tv..czekałem 2 dni..w czwartek rodzice kupowali meble dzis je dostali wiec nie rozumiem tego ze tym sklepie czeka sie tyle na meble . |
|
Posty: 5
Dołączył: 13 Gru 2011r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
A mi ktoś odpowie ?
Panie art-gab - nie wiem jak autor tematu - ale ja mogę wkleić, że Pan nie jest solidnym kontrahentem. Jak źdźbło trawy. Jak zawieje tam się przechyla. Słowo rzucone na wiatr. |
|