NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Praca »
1 2 »
Zatrudnienie,
ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 11:28  
Witam. Czy ktoś posiada wiedzę na temat jakichkolwiek zatrudnień które są lub mają być prowadzone od stycznia w firmach produkcyjnych lub dowolnych zakładach w charakterze pracownika fizycznego, kierowcy ?

Prywatna wiadomość 

Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 11:28  

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 11:34  
Tez podpinam sie do tego pytaniaumiech Czy wiadomo dodatkowo cos o pracy na studenta zaocznego umiech bo jestem studentem zaocznym i bardzo ciezko znalesc prace.

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 11:38  
Może właśnie ktoś pracuje w takim zakładzie lub firmie. Może ma znajomego i coś wie na temat przyjęć. W tym celu założyłem ten temat bo dziś bez znajomości niestety wiele nie załatwisz :/

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 11:41  
Szkoda, że się konkurs skończył bo by Wam Jersey napisał, że zna kogoś, kto zna kogoś innego, który być może zna jeszcze kogoś kto się orientuje w temacie. I jak wróci z pracy to się zapyta, a jak coś będzie wiedział to wyśle wiadomość na PW.
P.S.
wyszło 100 znaków?

Prywatna wiadomość 

ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 12:48  
Witam

Mi cos sie obilo o uszy ze podobno od nowego roku maja byc przyjeca na lakiernie do uniwheeals czy tam stalsmithu.

Prywatna wiadomość 

Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 26 Gru 2011r. 17:23  
Nie chcę się wtrącać ale pytanie - czym Cię obraził ? Bo ja to zrozumiałam ,że chodzi o radę - bo fakt co z tego ,że ktoś coś umie i wie a potem chodzi po robocie i się kręci jak smród w d bo ogólnie dokłanie kwalifikacje były ale się trochę zapomniało chęci brakło lub robi co innego niż Ty chciałbyś bądź nie do końca wie co ma robić i po to są szkolenia itd Jak ktoś chce robota to go kupuje a pracownik i to w zespole się musi dotrzeć zresztą nie było mnie tu .Pozdrawiam