|
|
|
Witam. Czy ktoś posiada wiedzę na temat jakichkolwiek zatrudnień które są lub mają być prowadzone od stycznia w firmach produkcyjnych lub dowolnych zakładach w charakterze pracownika fizycznego, kierowcy ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tez podpinam sie do tego pytania Czy wiadomo dodatkowo cos o pracy na studenta zaocznego bo jestem studentem zaocznym i bardzo ciezko znalesc prace.
|
|
|
|
|
Może właśnie ktoś pracuje w takim zakładzie lub firmie. Może ma znajomego i coś wie na temat przyjęć. W tym celu założyłem ten temat bo dziś bez znajomości niestety wiele nie załatwisz :/
|
|
|
|
|
Szkoda, że się konkurs skończył bo by Wam Jersey napisał, że zna kogoś, kto zna kogoś innego, który być może zna jeszcze kogoś kto się orientuje w temacie. I jak wróci z pracy to się zapyta, a jak coś będzie wiedział to wyśle wiadomość na PW.
P.S. wyszło 100 znaków? |
|
|
|
|
Witam
Mi cos sie obilo o uszy ze podobno od nowego roku maja byc przyjeca na lakiernie do uniwheeals czy tam stalsmithu. |
|
Dołączył: 12 Paź 2008r. Skąd: z miasta chyba ;) Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Nie chcę się wtrącać ale pytanie - czym Cię obraził ? Bo ja to zrozumiałam ,że chodzi o radę - bo fakt co z tego ,że ktoś coś umie i wie a potem chodzi po robocie i się kręci jak smród w d bo ogólnie dokłanie kwalifikacje były ale się trochę zapomniało chęci brakło lub robi co innego niż Ty chciałbyś bądź nie do końca wie co ma robić i po to są szkolenia itd Jak ktoś chce robota to go kupuje a pracownik i to w zespole się musi dotrzeć zresztą nie było mnie tu .Pozdrawiam