NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Szukam ... »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2
E-papieros,
Posty: 306
Dołączył: 28 Paź 2011r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 18:22  
Cytuj
A ja nie palę... i jestem szczęśliwa, choć mam chwile słabości umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 18:22  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 99
Dołączył: 4 Sie 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2012r. 13:23  
Cytuj
Może mi ktoś dokładnie opisać jak to działa ? Tutaj piszecie o jakiś liquidach, kadridżach, szczerze powiem nie znam się a chciałabym zakupić wszystko , a przyznam się , że nie wiem co do czego.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 21
Dołączył: 6 Paź 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2012r. 13:53  
Cytuj
E-papieros składa się z trzech części,czyli:baterii,atomizera i ustnika. Baterię ładuje się tak ,jak telefon komórkowy. W wyposażeniu e-papierosa jest ładowarka. Atomizer-to urządzenie,które czerpiąc z baterii ma specjalną grzałeczkę,która przy zaciąganiu się powoduje parowanie płynu z ustnika. Płyny mają różne nasycenie nikotyną,od 18-11-6-0. Na początku rzucający nałóg zazwyczaj potrzebują mocniejszego płynu,a potem coraz słabszego. Tak jak pisałam-dla mnie już e-papieros jest gadżetem z "0" nikotyny. I bateria i atomizer mają gwarancje. Najważniesze w tym jest to,że nie ma najbardziej szkodliwych w normalnych papierosach-substancji smolistych. W pomieszczeniu nie ma smrodu,a wydychamy zwykłą parę wodną. Chyba dość jasno opisałam zasadę działania e-papierosa,życzę powodzenia! W komplecie zakupowym,są wszystkie elementy,potem tylko dokupuje się płyn.
Kadridż-atomizer
liquid-płyn

anna12
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 99
Dołączył: 4 Sie 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 4 Lut 2012r. 13:56  
Cytuj