NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 4 5 6 7 ... » »»
problem z odpalaniem, j.w
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 12:29  
Cytuj
Akumulator ma 2 miesiące. umiech

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 12:29  
Cytuj

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2235
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:00  
Cytuj
Im nowszy akumulator tym gorszy taka moja teoria i wnioski po tym co obserwuje przy tych mrozach.
ja mam jakiś stary i kręci w yarisie w audi tez jakis "ruski" i kręci aż miło ciężko bo ciężko ale kręci a te nowe akumulatory.. każdy się skarży ze nie odpala.. dziwne ale prawdziwe panowie

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:08  
Cytuj
Może te nowe to jakieś "ekologiczne".
Bez ołowiu, z surowców wtórnych/odnawialnych/biomasy (nie potrzebne skreślić).
Zawierają ekologiczny prąd i ponadto nie pozwalają na odpalenie przy dużym mrozie bo emisja spalin jest wtedy większaumiechumiechumiechumiech
To chyba jakieś unijne tak jak te nowoczesne żarówkiumiechumiechumiechumiech

Andrzejek, a jakiej marki masz ten 2miesięczny akumulator?
Niech ludzie wiedzą czego się wystrzegać.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:17  
Cytuj
Banner, do nastania mrozów było ok. Wczoraj cała noc się ładował. Może być jeszcze kwestia paliwa. Teraz mam tego golda na którym mój mondek odpala. Jutro rano będę wiedział czy to akumulator czy paliwo. Dzisiaj trochę polatam to się doładuje no i jest pełny zbiornik. Zobaczymy.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:26  
Cytuj
No to wszystko jasne, już nie raz czytałem o tym bannerze opinie (raczej chu...e):
http://www.moll-(...)cht.html

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 762
Dołączył: 7 Sty 2008r.
Skąd: RST/RNI
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:28  
Cytuj
Aku do domu, rano farelka pod maskę i po 15 min nawet przy -30 odpali. A i do ropy kanadyjski uszlachetniacz, taki zielony za około 20zł/500ml.

Czym różni się parlamentarzysta od dziwki? Dziwka jak dostanie pieniądze to spełnia życzenia klienta.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 289
Dołączył: 16 Marz 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:29  
Cytuj
Moim drodzy jestem tego zdania ze takie mrozy weryfikuja samochody ktore sa sprawne a ktore nie trzeba zawsze przed zima sprawdzic stan auta a nie w zimie psioczyc na akumulator. Trzeba regularnie wymieniac filtry szczegolnie paliwowe, sprawdzac stan naladowania akumulatora w taka pogode to nawet nowy aku trzeba sprawdzac i oczywiscie elektryke.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 289
Dołączył: 16 Marz 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:31  
Cytuj
Ja mam bannera powera 72 Ah juz chyba 3 rok leci ale daje rade. Co do aku to jak juz kiedys pisalem kwestia szczescia

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 18
Dołączył: 9 Lip 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:39  
Cytuj
no to może ja też coś napiszę. wczoraj sprinter 412, 2.9 ropniak odpalil, bo stał w pomieszczeniu. po przejechaniu pl 70km, zaczął się dławić jakby miał mało paliwa, po czym temp cieczy chłodzącej spadła do 70 i samochód zgasł. i co wy na to? było to ok 4.30, temp w mielcu -27, filtr wymieniany 7tys temu. paliwo ON orlenowskie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:47  
Cytuj
Dziadowskie paliwo?

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:51  
Cytuj
MUTLU - takiej marki akumulator mam w służbowym Doblo 1,9d.
50Ah i prądu roz. 350A. Jak już gdzieś wcześniej zaznaczyłem śmiga od nowości (2003r.)i pali bez problemów.

A dokładniej nazywa się FIAT by MUTLU.

Jak szukałem (b. ciężko coś o tej marce znaleźć) to wychodzi na to, że to TURECKA marka:szok:.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 22
Dołączył: 1 Lut 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:56  
Cytuj
CYTAT

Ciekawy jestem ile mi wyjdzie przy dzisiejszym tankowaniu, zawsze tankuje na full i wtedy liczę.
Z tym, że im zimniej to tym później przeskakuje na gaz.
Przy obecnych -25 to muszę przejechać z 1,5 km.
To powoduję, że im zimniej to tym więcej benzyny trza doliczyć do średniego spalania gazu a na ssaniu to pewnie ze 20 bierze:szok: jak nic.

P.S.
Dziś rano w dalszym ciągu zapalił od strzała, zobaczymy jak długo akumulator wytrzyma takie obciążenia termiczne.


Fakt trzeba ja zanim rusze czekam az silnik sie rozgrzeje i przełączy sie na gaz ostra jazda w takich warunkach nie jest wskazana.Dzisiaj tez odpalilem bez większych problemów
kosmal napisz ile Ci spalilo auto jezyk
Ja zalalem ostatnio gazu za 50zl ciekawe ile km zrobie :]
PS czym jezdzisz ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 13:57  
Cytuj
V70 2.0T

Dziś będe tankował to napiszę ile zeżarł:szok:

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 22
Dołączył: 1 Lut 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:02  
Cytuj
a więc silniki porównywalne masz 180 kucy? jak sie sprawuje gaz sekwencja z turbo ?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 134
Dołączył: 12 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:03  
Cytuj
Andrzejek ja mam 6 rok banera w 1.9 tdi i kreci aż miło. Ludziska lejcie dobre paliwo, zmieniajcie regularnie filtry i olej, sprawdzcie świece żarowe, klemy i nie powinno być problemu... ja tak robie i przy tych mrozach podchodzę podgrzewam 2 razy świece cyk i paliumiech a jak ktoś mysli ze bedzie jezdził autem 5 lat nie zagladajac nigdzie i lejac paliwo nie wiadomo skad to potem takie problemy...
Nie narzekać tylko zadbąc o stan autaumiech a na pewno się odwdzięczy i nie zawiedzie...

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:04  
Cytuj
W zeszłym roku przy podobnych temperaturach tankowałem golda na statoilu.
Teraz z pośpiechu i troche z braku $ zatankowałem na lotosie zwyklą rope i na juz rozgrzanym silniku na trasie sie zdławił i przestał reagować ...
Pomogło zatrzymanie się i odczekanie z 2 min.

Na lotosie juz raczej nie zatankuje .... chyba ze latem smiech2

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 259
Dołączył: 25 Paź 2010r.
Skąd: Z miasta :P
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:09  
Cytuj
Jak padł akumulator, mój ojciec kupił jakiś chiński akumulator w Pamie i hula już 3 rok i przez te 3 lata to tylko do pracy i 2 razy w miesiącu wyjazd po za miasto i nic się z nim nie dzieje .

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1680
Dołączył: 1 Marz 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:10  
Cytuj
CYTAT
a więc silniki porównywalne masz 180 kucy? jak sie sprawuje gaz sekwencja z turbo ?


Tak, to jest wersja słabsza ze zmniejszonym ciśnieniem doładowania.
Instalacja Landi Renzo Omegas, już tu na forum przy jakimś gazowym temacie pisałem, że auto chodzi tak, że gdyby nie tankownaie to bym nawet nie wiedział, że mam LPG.

Na turbosprężarkę większy wpływ ma jej nieodpowiednie traktowanie niż zasilanie LPG.
U mnie turbinka jest dodatkowo chłodzona, jest podpięta pod obieg chłodzenia silnika.
Ponad to olej też ma swoją chłodnicę.

"Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad. Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją." Benjamin Franklin
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:11  
Cytuj
CYTAT
Andrzejek ja mam 6 rok banera w 1.9 tdi i kreci aż miło. Ludziska lejcie dobre paliwo, zmieniajcie regularnie filtry i olej, sprawdzcie świece żarowe, klemy i nie powinno być problemu... ja tak robie i przy tych mrozach podchodzę podgrzewam 2 razy świece cyk i paliumiech a jak ktoś mysli ze bedzie jezdził autem 5 lat nie zagladajac nigdzie i lejac paliwo nie wiadomo skad to potem takie problemy...
Nie narzekać tylko zadbąc o stan autaumiech a na pewno się odwdzięczy i nie zawiedzie...


Wcześniej tankowałem to auto na Orlenie, zwykłe paliwo. Filtr zmieniany przed wakacjami, przejechane może jakieś 5 tyś km. Świece wymieniałem razem z akumulatorem jakieś 2 m-ce temu. Wtryski były regenerowane w czerwcu i może ta regeneracja nie była najlepsza, nie wiem.

"Jednym z podstawowych zadań programowych jakie sobie stawiam za cel w kadencji 2014-2018 jest obniżenie kosztów życia mieszkańców Stalowej Woli" Lucjusz Nadbereżny
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 134
Dołączył: 12 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:37  
Cytuj
hm no to nie wiem być może ta regeneracja była nie zbyt... ja odpukać odpalam i aż sam sie dziwie że ten aku tyle wytrzymuje... zapomniałem dodać że doładowuje go prostownikiem od czasu do czasu.
aha mała rada przy zakupie nowego aku patrzcie na date produkcji... by sie nie okazało że aku lezy 2 lata juz na magazynie... a kupujemy niby nowy;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2235
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:46  
Cytuj
Panowie panie stało się.! Yaris zaniemógł smiech2 ale przyjechał kolega z kablami o odpalił, i tak było dobrze muszę powiedzieć jak na taki akumulator i mrozy panujące obecnie smiech2

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 14:46  
Cytuj
Dzisiaj odpaliłem kiankę, ujechałem po nagrzaniu silnika 300 metrów i auto padło. Zapchało filtr paliwa.
Filtr wymieniany we wrześniu 2011 w aso przy okazji przeglądu okresowego i od tego czasu auto zrobiło 2000 kilometrów. Paliwa tylko premium - ostatnie dwa baki Diesel gold ze statoilu. Ostatni bak dodatkowo stp uzdatniacz cały. Aodpalił auto kilkadziesiąt razy ale dopiero zjeżdzając z lawety auto odpaliło i chodziło ok bo sie paliwo wymieszało. Także mozna miec sprawne auto, dbać o filtry i paliwo a i tak z mrozem trudno wygrać

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 40
Dołączył: 14 Marz 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 17:03  
Cytuj
To diesle są takie wrażliwe na mróz? Nigdy nie miałem diesla, a z silnikiem benzynowym nigdy nie bylo problemu. Jak się codziennie jezdziło to i akumulatorowi -25st C nie szkodziło. Zarówno gażnikowiec, monowtrysk czy wielopunkt zapalał bez problemu. Fakt czasami jak zmroziło to ledwo ledwo, ale jak tylko rozrusznik miał siłę przełamać opór sprężania to silnik zaskakiwał i można było spokojnie jechać. Nawet 125p odpalałem zawsze na LPG i nigdy nie było problemu.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 17:08  
Cytuj
Kolega rozmraza i ładuje mi aku do drugiego auta. Jutro będe miał już dieselka

"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway.
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2235
Dołączył: 7 Gru 2009r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 3 Lut 2012r. 17:23  
Cytuj
CYTAT
To diesle są takie wrażliwe na mróz? Nigdy nie miałem diesla, a z silnikiem benzynowym nigdy nie bylo problemu. Jak się codziennie jezdziło to i akumulatorowi -25st C nie szkodziło. Zarówno gażnikowiec, monowtrysk czy wielopunkt zapalał bez problemu. Fakt czasami jak zmroziło to ledwo ledwo, ale jak tylko rozrusznik miał siłę przełamać opór sprężania to silnik zaskakiwał i można było spokojnie jechać. Nawet 125p odpalałem zawsze na LPG i nigdy nie było problemu.


to juz wiesz jak to jest heh

:)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
« 1 2 3 4 5 6 7 ... » »»
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Off-Topic » Porady techniczne »