NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Opinie »
Nowy Temat Odpowiedz
gotowanie podrobów,
Posty: 52
Dołączył: 8 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Lut 2012r. 14:20  
Cytuj
mam pytanie;ile czasu gotuje się podroby/nerki,serca/wołowe,wieprzowe lub indycze.jestem całkowitym laikiem w gotowaniu.proszę nie pisać,że do miękości.mi chodzi dokładnie o przybliżony czas.z góry dzięki

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Lut 2012r. 14:20  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2857
Dołączył: 17 Maja 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Lut 2012r. 15:52  
Cytuj
w zaleznosci od tego czy to bedzie drobiowe/wieprzowe czy wolowe/ w zaleznosci czy to bedzie ze starej zwierzyny czy z mlodej i od tego czy gotujesz na gazie czy kuchence elektrycznej, wydaje mi sie ze powinienes zmiescic sie w przedziale od 40 minut do 4 godzin, jezeli bedziesz gotowal to w szybkowarze to czas znacznie sie skroci :]

Sprzedam
iPhone 6 64GB Gold
nowka sztuka w zafoliowanym pudelku, cena 2700 do negocjacji- wiadomosc pw
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 299
Dołączył: 9 Cze 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Lut 2012r. 21:33  
Cytuj
Nerki gotuje się kilkakrotnie 2-3 razy , a wcześniej trzeba je dobrze wymoczyć w zimnej wodzie/z godzinę/ aby potrawa nie jechała moczem. Serca wieprzowe nieraz długo się gotują, nawet 2 godziny. Żołądki drobiowe ok pół godziny, wątroba gotowana jest niesmaczna, ją się krótko smaży, tak po minucie z każdej strony.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 804
Dołączył: 17 Paź 2010r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 6 Lut 2012r. 10:11  
Cytuj
CYTAT