NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Nasze miasto »
Nowy Temat Odpowiedz
Nepotyzm , Piszcie.
Posty: 161
Dołączył: 26 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2012r. 09:00  
Cytuj
Nepotyzm. Stalowowlskie placówki szkolne wolne od nepotyzmu pośredniego i bezpośredniego tak czy nie? Piszcie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2012r. 09:00  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 43
Dołączył: 13 Lis 2011r.
Skąd: stalowa wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2012r. 10:31  
Cytuj
Niestety ale prawda jest taka iż tego typu placowki szkoły, urzędy, sądy itp są obstawione przez rodziny. Jestem po studiach po ktorych moge ubiegac sie o prace min w szkole i wielokrotnie mialam do czynienia z takim zjawiskiem. Przyjmowani sa ludzie bez kwalifikacji gdyz wujek jest dyrektorem, nawet kuchnia w szkole jest przyjmowana po rodzinie. W dziesiejszych czasach bez znajomości ciezko dostac prace, nawet na staz trzeba bylo szukac kogos kto by mnie wkrecil. Przykladow moge podac duo wiecej.
Ciekawe gdzie mozna takie sprawy zgłaszac?

....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 161
Dołączył: 26 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lut 2012r. 12:04  
Cytuj
właśnie pośredni to taki kiedy wujek, rodzina jest w radzie miasta itp. i wywiera wpływ na dyrektora szkoły mówiąć wprost podstwia osobę z polecenia, czy stalowolskie placówki są wolne od tego typu zjawisk a jesli nie to dlaczego bezkarnie takie zjawisko funkcjonuje, co nalezałoby zrobic jak usprawnic skontrolowac nabór nauczycieli, kadry pracowniczej do placówek publicznych.
Czy stalowolskie placówki to nieprzepuszczalna sieć, do której dostęp maja tylko uprzywilejowani przez pokrewieństwo czy blizszą znajomość w urzedach nadzoru nad tego typu placówkami. Piszcie czy ktoś dostał pracę bez polecenia w tego typu placówkach. Czekam na opinie.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.