|
|
|
CYTAT To jest istna masakra! Jestem po studiach, ale wlasnie brakuje tego doswiadczenia... co jest wymagane wszedzie - niestety :/ Nie masz doświadczenia, bo nie masz pracy? Nie masz pracy,bo nie masz doświadczenia! Nie pasuje niektórym praca za 1200zł. O.K. W takim razie za co żyjecie? Do kiedy można być na garnuszku rodziców? Starajcie się im pomóc. Oni mają na utrzymaniu siebie i Was! A Wy kogo? SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
|
|
|
SPRZEDAM BOEING 747 WERSJA SPEC, GARAŻOWANY. MAŁY PRZEBIEG 22,9 MLN.KM. PO PRZEGLĄDZIE WAŻNYM DO 2030 ROKU, WYMIENIONE ZAWIESZENIE, ROZRZĄD SILNIKÓW, KLIMATYZACJA 10-CIO STREFOWA, PRZYCIEMNIANE SZYBY, AIRBAG. NIE BITY. KOLOR BIAŁO- NIEBIESKI Z LOGO "PRESIDENT USA". CENA DO NEGOCJACJI. |
|
Dołączył: 16 Marz 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
To ja mam zapytanie do pracodawcow czy wy byscie chieli zarabiac i czy utrzymacie rodzine za 1200 zł ??? Oczywiscie ze nie Wiec takie pierdu pierdu ze najpierw trzeba doswiadczenie i kryzys !!!!! Kryzys to tylko na papierku A z drugiej strony jak nigdzie nie mozecie znalesc pracy za wieksza kase to wyjezdzajcie do innych miast lub za granice. W Warszawie, Krakowie, Wrocławiu itd jedzenie, piwo itp oczywiscie oprocz moze mieszkan drozsze nie sa wiec przemyslcie sprawe lecz jak ktos chce dobrze zarabiac i byc przy rodzinie to niemamy o czy rozmawiac kiedys w końcu trzeba sie USAMODZIELNIĆ !!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|