Posty: 1863
Dołączył: 9 Sty 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Ja polecam zakład w Lublinie. Przed każdą wymianą sprawdzają w katalogu wartość momentu dokręcenia. Czyszczą piastę, felgę, pow. styku z oponą, nakładają pastę uszczelniającą, smarują piasty, śruby nie lądują na zapiaszczonej podłodze. Umawiasz się na konkretną godzinę. Naprawdę warto podjechać i przeżyć wspaniałą przygodę. Poznać smak profsionalizmu. Przekonać się jak bardzo spaszczone są lokalne zakłady. Cena za usługę niewygórowana. Na PW namiary jak chcesz. Tak mi się to przypomniało i stwierdzam, że jesteście leszcze. Do Lublina jeździć? No co Ty... Ja to jadę sobie do Ingolstadt, do producenta, a kumpel Pugiem to do Sochaux. Umawiamy się na konkretną godzinę, wjeżdżamy na linię produkcyjną i roboty kręcą koła z idealnie dobranym momentem. To jest profeska! Nie to co Wy. Nikt inny nie umie dokręcić kół, tylko producent! |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
feltdt oczywiście najpierw bym sobie śrubę i szpilkę dobrze smarem upaćkał a dopiero bym ten plastik założył, zresztą tata ma takie coś u siebie i właśnie mu nie rdzewieją.
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
stecyk a ile ci zostaje?? Założ sobie jdmowe nakrętki, pasują do mitsubishi i mają ponad 30 mm
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 1759
Dołączył: 17 Kwie 2010r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
o to takie by mi pasowały tylko gdzie takie coś kupić??
|
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
http://moto.allegro.pl/nakretki-kute-stalowe-jdm-tpi-12x1-5-24szt-i2747257968.html spytaj o glebokosc
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 8
Dołączył: 6 Kwie 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Chcecie, zeby wam wulkanizatorzy sruby smarowali, piasty czyscili a moze jeszcze zawieszenie sprawdzali ? Oni sa przeciez od wymiany opon a o reszte dbacie Wy lub Wasz mechanik. Zgadzam sie jedynie z dokrecaniem kól. Toyota Sacar zawsze dokreca kola kluczem dynamometrycznym, wiem bo sam tam pracowalem. Nie wiem ile za wymiane kasuja ale mozna podjechac i zapytac.
|
|
Posty: 57
Dołączył: 24 Paź 2012r. Skąd: Ostrzeżenia: 40% |
|
|
|
CYTAT Chcecie, zeby wam wulkanizatorzy sruby smarowali, piasty czyscili a moze jeszcze zawieszenie sprawdzali ? Oni sa przeciez od wymiany opon a o reszte dbacie Wy lub Wasz mechanik. Nieoczyszczona piasta, niewyczyszczona śruba (idąc o krok dalej) uniemożliwia poprawne dokręcenie koła. Skoro wulkanizator bierze się za demontaż/montaż koła, jego obowiązkiem jest należyte przygotowanie elementów składowych. Tak samo jak obowiązkiem jego jest napompowanie koła do prawidłowej wartości ciśnienia, sprawdzenie szczelności zaworu, wyważenie koła. Klient oczekuje kompleksowej usługi. A jeśli nie - wulkanizator powinien informować, że nie dokręca kół (bo mu się nie chce, nie opłaca, nie potrafi etc.) - i po problemie. Ale musi być jasna informacja dla klienta. O ile klucz to absolutna podstawa, gdzie nie ma miejsca na polemikę, dywagacje. O tyle nad czyszczeniem, smarowaniem można już pogawędzić. |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT Chcecie, zeby wam wulkanizatorzy sruby smarowali, piasty czyscili a moze jeszcze zawieszenie sprawdzali ? .......Toyota Sacar ........... Kiepskie porównanie. Jak miałem yarisa zmieniałem w aso i zawsze piasty oczyszczone i namiedziowane i słyszałem info że nie widac oleju na amortyzatorach. Także dało się. "Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|
Posty: 8
Dołączył: 6 Kwie 2009r. Skąd: Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
CYTAT CYTAT Chcecie, zeby wam wulkanizatorzy sruby smarowali, piasty czyscili a moze jeszcze zawieszenie sprawdzali ? .......Toyota Sacar ........... Kiepskie porównanie. Jak miałem yarisa zmieniałem w aso i zawsze piasty oczyszczone i namiedziowane i słyszałem info że nie widac oleju na amortyzatorach. Także dało się. Porownanie dalem co do klucza dynamometrycznego. Faktem jest, ze smaruja piaste co zapomnialem dodac. Z tym olejem to defekt ? Czyli w sumie nie trzeba jezdzic do Lublina. |
|
Posty: 5021
Dołączył: 20 Lut 2009r. Skąd: stalowa wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Scuda pewnie tak bo w aucie za ~130 tysiecy zmieniali tylne amortyzatory po 17 tysiącach kilometrów i po kolejnych 18... Pewnie dlatego sprawdzali
"Są tylko trzy prawdziwe sporty: Walki byków, wspinaczka, motorsport, a reszta to tylko gry". - Ernest Hemingway. |
|